Er at finde i Guldstuen på ARN i eftermiddag 14-15 og på CPH 16.30-17.00 inden turen går videre med bussen til AAR
Både noget kyllingebryst og tunmousse i CPH, desværre tror jeg min 15:35 afgang er for tidlig til hot dogs, hvis de stadig gør det om fredagen.. Ellers sjovt at skærmen udenfor loungen stadig reklamerer med at der er aviser i loungen, måske ikke decideret løgn når de kan hentes i app, men lidt på niveau med kommunikation om dobbelt point.
Lufthansa Business Lounge i ATH nu. Er her noget længere end planlagt da bussen kun tog 40 mins fra byen til lufthavnen! Ellers en utrolig stille lounge sammenlignet med græker-loungen ved siden af. Tror ikke man skal sprede rygtet og informere A3 Guldmedlemmerne om at de også har adgang her
Det er rigtigt at der er stille...hvis der ikke umiddelbart er nogen LH/LX afgange. Har også været der et par gange lige op til en LH/LX afgang og der var proppet. Jeg syntes personligt at LH loungen er langt bedre end A3 loungen.
Nå, har haft ualmindelig god tid på LHR i dag. Så nu har jeg været i terminal A galleris club north/south og terminal B galleries club. Hvor var det da bare fantastisk at komme fra terminal A til terminal B....! Fandt min indre ro i loungen i terminal B efter det totale kaos i terminal A. Ellers fed lufthavn hvor man virkelig kan få spottet lidt Ellers rigtig god eftermiddag, og er ved at være klar for turen videre PS: mulig denne post er i forkert forum....?
Vi tog A3 loungen, Luftwaffe var fyldt. Der var også Austrian, Swiss og Lufthansa. Fik i øvrigt invitation som PLUS/ EBD til CIP lounge som er Goldair Handling selskabets lounge. Jeg troede at 3. parts lounges var opsagt?
Vi mangler i den grad en anmeldelse af den nye Eventyr Lounge på Kastrup. Nogen som kan give et ordentligt feedback? QR forhandler, men i øjeblikket er det vistnok kun BA som bruger den.
Really? https://insideflyer.dk/forums/threa...ounge-i-københavns-lufthavn-er-nu-åbnen.3308/ https://insideflyer.dk/forums/threads/henriks-rejselog-2016.2099/page-7#post-47524
Er der nogen der ved hvornår der evt kommer en melding fra Qatar om de vil bruge den? Mine forældre til rejse med dem på biz i april, og det kunne være meget fint at de kunne bruge den i stedet for deres nuværende.
Guldstuen - NU! WTF...??? Ingen laks, men en eller anden ubestemmelig "hvid-fisk" Føler mig skuffet, synes det er SÅ længe siden der har været laks!!!!
Godmorgen fra guldstuen efter en udemærket, men lidt kort tur med privatair. Har ikke spottet @alexanderln endnu. Sidste kig på Hilton hotellet bliver lidt sørgeligt at se på et Clarion skilt fremover..