Den Står 1-1 ser jeg.. må indrømme, at Aviator er beskidt og udsigten bruger jeg alligevel ikke... husker bare heller ikke Aspire nede i hjørnet som opløftende heller.. Flere indspark.. men skal jo have en kop kaffe et af stederne...
Jeg har et spørgsmål angående lounge i Manchester (UK). Jeg har mange besøg til gode på mit Diners Club; og jeg kan se at de i Manchester har Swissport, Escape og Aspire. Er der nogle der har erfaringer med disse og hvad kan I anbefale? Har en to timer mellemlanding en tirsdag aften.
tag Aspire. Har skrevet lidt om den her: https://insideflyer.dk/anmeldelse-aspire-lounge-manchester-airport/ Escape er endnu værre. Jeg har ikke stødt på Swissport, tror det er den der nu hedder Aspire
Nå, nåede ikke at blande mig i dit valg, men hårfin afgørelse ml. pest eller kolera: så ville jeg også tage Aspire, da den "bagerste" kaffe maskine kværner bønner og laver ok kaffe. I Aviator laver den i bedste fald filterkaffe og det smager af l.... som jeg husker det.
Smagte kaffen bagerst... tror altså det er snyd, for kaffen smagte ikke godt.. det er Knorr der står for suppen forresten.. så de fine bøtter omme bagved... Ja, pest eller kolera lounges...
Yes, jeg havde også adgang til Lufthansa loungen med SAS plus ticket hjem fra Heathrow for et par uger siden hvor jeg faktisk troede jeg sku afvises.
Vi burde da have en InsideFlyer deal med MASH-loungen .. måske lidt rabat og et VIP-hjørne med blå reb? Det må være noget @Henrik Olsen kan facilitere
Guldstuen CPH i morgen onsdag kl. 6:45 - 7:45 Guldstuen OSL torsdag kl. 14:00 - 14:45 Guldstuen CPH torsdag 16:15 - 16:45 Anyone?? (ud over @jakobv84 der nu holder sig væk ) /DSGM
Du fredsens - du PLEJER jo at understrege hvornår du skal holde dig væk fra div. lounges når DSGM har meldt sin ankomst....... Næste gang jeg er på et ophold i København (der strækker sig over mere end 45 min i guldstuen) er onsdag d. 11 maj, hvor jeg overnatter før jeg flyver til Wroclaw d. 12. (har iøvrigt forespurgt "Nestor" om vi skal ha' en øl et eller andet sted) /Schwert EDIT: De bobler var så sikre som "penge i banken" og vel at mærke ikke Amagerbanken
God morgen fra guldstuen efter nedbrud på IF! Der er rimelig godt pakket godt pakket her, ingen spandauere selvom klokken var efter 7, men en kanelsnegel kunne det blive til Mit boardingpass siger SSSS så det var en dobbelt heldig morgen med "sniff" i security og så også en gang når jeg kommer til gaten...