De accepterer også Diners (har en del gratis besøg). Er til venstre efter man kommer ud af tolden i T2
SÅ er der ballade i AGP - en SAS passager på Plus har lige lavet en scene ud over det sædvanelige da han ikke kunne konme ind i SALA Vip Lounge med sin Plus billet nå, han blev så venligt hentet af Gardia Civil mon han får lov at boarde??? GODT man bare rejser med Swiss
Dejlig, stor og rolig lounge. Rigtig ærgerligt at den blev forbedret væk til fordel for SAS lounger nord for AAL...
UA lounge LHR nu. Ægte champagne og gode cocktails. Min favorit *A lounge. Fun fact, så havde jeg håbet at komme på det forrige fly, da jeg kun har håndbagage og kom til lufthavnen i god tid. Dog boardede SK1516 fra B31 (altså fra der hvor UA loungen er!!) så nåede ikke at spørge før gaten lukkede. Andre der har oplevet at SAS har landet ved B-gates i LHR??
Sjovt, har oplevet netop det med SK1516 før, B-gates. Der nåede vi gaten inden de lukkede, men de ville ikke tage os med selv om vi kun havde håndbagage og der var masser af plads er også kun sølvfisk, men så blev det til nogle timer i United Club i stedet og SK1508 som booket.
Pudsigt det er jo heldigvis ikke det værste sted at vente.. og der er dejligt tomt i dag. Ved ikke om det har noget med shit-stormen at gøre.. men dejligt er det. Dog havde jeg valgt at komme hjem 2 t tidligere fremfor 2 glas champagne, hvis det var muligt
Har tidligere prøvet at spørge om jeg kunne komme på et tidligere SAS-fly fra Oslo til CPH, på en plus-billet, som guld-medlem, kun med håndbaggage. Kunne også se på Expertflyer, at der var masser af plads på både plus og eco. Alligevel ville SAS-medarbejderen i loungen stadig have 1500Nkr, for at lave det bytte. Ved ikke om det er standard-politik eller om jeg bare var uheldig.
Tror det er ret meget standard-politik for alle europæiske selskaber, måske med undtagelse for dem med invite-only status og lignende (Pandion, HON Circle etc.). Og måske for højeste "almindelige" niveau (Diamant/Platin/whatever) hvis medarbejderen er i godt humør den dag, og solen skinner. British Airways har som de eneste "free same day changes" på Plus-billetter—ikke 100% det samme, idet man såvidt jeg forstår selv skal ombooke sig online eller i app. I USA er det så en helt anden historie
Jeg har prøvet masser gange at få ændret en Go billet i Stockholm til en tidligere afgang, kun én gang har det lykkedes. Når man spørger bliver man kastebold mellem gaten/loungen. De siger alle man skal spørge det andet sted.
Jeg synes at have læst en del gange om at der er lykkedes for diamanter, men i gate i stedet for lounge.
Jeg er spændt på om det kan lykkes med en Plus saver at få lavet en lille bitte ændring, jeg har dummet mig og booket en tur der ender i AAR bededag, hvor jeg egentligt skulle have været til AAL da familien er i sommerhuset. Ved første opkald til "kundeservice" lykkedes det ikke, men vi blev i fællesskab enige om at servicemedarbejderen lige skulle spørge Vibeke i dag - FINGERS CROSSED!