God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det blev SKAL.. hov, der er vist en træner der ikke vil bruge "like" knappen..

    FB_IMG_1461766322560.jpg
     
    Senest redigeret: 27/4/16
    THammer, Christian Larsen, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Fedt! :)
    Livsnyder genet skal jo også trænes - tænk hvis man blir rusten der - gyys!? :(:D
     
    alexanderln, PENSIONISTEN, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God onsdag.

    2016-05-04 08.52.59.jpg
    Umanerligt med l**t i kufferten, hvor turen senere i dag går mod TOS. Vin, ost, øl etc, var på indkøbslisten.. og så skal vi på toptur (gå op af bjerge på ski), så skitøjet mm. skulle minsandten også hentes fra kælderen. Tak til SAS for at give nærmest ubegrænset baggage-allowance til EBG/EBD :) første tur som Diamant, spændende at se om jeg mærker nogen forskel (selvom jeg dog flyver Plus, da det var billigere end en Go-billet ved booking). :)
     
    Henrik Olsen, Baadsgaard, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Gooood Wednesday, endnu en dag på det varme kontor... - dagen byder på en tur til Aalborg i eftermiddag/aften, skal op og hente en ny bil til min bror, så lidt hygge aften med kørsel hjem derfra til det københavnske... - men når man er godt kørende er det vel ok :) - men til min overraskelse, så er den sidste båd med Mols Linien klokken 19, sig mig er de ringen der vil hjem fra Jylland? :rolleyes: - så det bliver den lange tur..

    Nå, men 2 voksne og min ældste kostede mig 15K i point og 531kr i afgifter og flyet en A320 er helt fyldt.. - som i helt fyldt!!

    Ellers sår dagen på, håber jeg, at jeg får mig Visa til Indien... - havde i går fundet en billet og var gang i processen med, at bestille (Air India) og så på allersidste side, spørges der om Visa nummer, så ja, det køb måtte lige på hold...

    @Ulrik - du må gerne også skrive i dag, for dig er der jo 2 onsdage på en uge :p
     
    clager, PENSIONISTEN, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg havde en super oplevelse i CPH hertil morgen. Min TK Gold status udløb d. 5 maj men da jeg kommer gående mod skannerne ved T2 security vinker damen mig hentil fast track scanner mit kort (med EBB nummer) og lukker mig ind til fast track. Bevares har da småsnakket med hende før, men der sparede jeg da lige køen der startede ved scannerne. Opmuntret tænkte jeg hvo intet voves intet vindes så gik hentil SAS loungen og sørme om de ikke godtog mit TK bonuskort og lukkede mig ind i guldstuen. Ikke tosset!

    Tilgengæld brækkede min datter kravebenet i vuggestuen i går så dagen gik mest med det med skadestue og røntgen og ikke en super nattesøvn.
     
    clager og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,122
    "Synes godt om" modtaget:
    8,172
    Point:
    113
    Interessant!
    Jeg var ved at bestille en tur der til også med Air India, men regnede med bare at søge (turist) visa online efterfølgende ... det kan man egentligt også først gøre Max en månede før mener jeg, så der må da være en vej udenom? Eller det det fordi det er forretningsrejse?
    Ellers kan det da ikke passe de kun sælger billetter en månede før eller til folk der søger visa offline?
     
    clager og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Har brugt formiddagen på at søge om visum til Kazakhstan, på deres ambassade her i Bangkok.
    Der skal udfyldes et par formularer, og så skal der indbetales US$40 på Bangkok Bank's hovedkontors "embassy service"-kontor. Kan ikke indbetales i andre filialer, og der er et THB 500 gebyr for at indbetale fremmed valuta. Meget omstændigt. Og ja, filialen ligger selvfølgelig 3 km fra ambassaden.
    På Uzbekistans ambassade, som jeg var på for nogle uger siden, fik jeg visum med det samme. Hos kazakherne kan jeg hente mit pas igen om en uge...
     
    clager, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så prøver vi igen med en tur til Aalborg i dag/eftermiddag, det er ihvertfald planen... - ikke hørt fra Customer Service vedrørende min aflyste tur i sidste uge, men mon ikke de kommer med en kompensation?

    Ellers er dagen en dag med lidt (læs: meget) administration, suk, men det skal jo gøres, samt forberedelse på næste uges tur til Indien...
     
    PENSIONISTEN, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,500
    Point:
    113
    God morgen fra Guldstuen, ikke helt så proppet som normalt. Oprydningspersonalet i usædvanlig god form, to af dem siger god morgen og håber man får en god dag mens de rydder af. Go' stil.

    Flyver en tur til Bremen, første gang med fly dertil, hvorefter på diverse fabriksbesøg i Tyskland og Holland, retur i morgen fra Düsseldorf.

    God onsdag
     
    PENSIONISTEN, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,662
    Point:
    113
    God onsdag,

    Turen går til kontoret i dag. Det er jo fiskedag - mon der er laks ;-)

    Ellers er det forberedelse til en lille fødselsdags-kom-sammen på lørdag. Det er lidt grill med pulled pork, BBQ Kylling og sliders som er på menuen. Vi bliver godt 25 voksne - dertil børn - så der skal lidt til :)
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Der er pulled pork i vores kantine, men jeg arbejder hjemmefra i dag. Har håndværkere rendende. Lyder som en god grill menu! Der er 9kg Heat Beads på tilbud til 99,- i Johannes Fog disse dage -- var lige nede og hente et par poser i lørdags. Det er gode briketter hvis der skal være gang i grillen længe. Mine skal gå til en brisket jeg skal smoke om et par uger.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,662
    Point:
    113
    Godt tip :)
     
  13. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    God onsdag fra det nordlige Bornholm.
    Hvis nogen påtænker en hurtig tur til Bornholm prøv chancen i SAS´ lotteri om en gratis tur til øen under folkemødet. Hvis du ikke kan holde ud til en hel dag med politik er der masser af udflugtsmuligheder - kan give gode tips hvis ønskes.
     
    PENSIONISTEN, tbh, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Godt nok er Danmark lille, men ligefrem, at JetAirways tror jeg er i Grønland for at booste min selvtillid er da vist for meget af det gode...

    Udklip.PNG
     
    tbh og alexanderln "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hvor går turen? :)
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    MAA-BOM.. eller.. Chennai til Mumbai..
     
    PENSIONISTEN og alexanderln "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er jeg tilbage på min mest frekvente rute BA811 og det er længe siden. Så længe at det nu er Jet Time der flyver ruten. Jeg havde scoutet seatmap og valgte 12F og det kan godt anbefales. Jeg har bare et enkelt frokostmøde i et par timer og så regner jeg med at tage retur til LHR og arbejde fra First loungen i nogle timer (dvs tylle Tattinger Rose eller hva de nu har at byde på)
    WP_20160601_06_43_37_Pro.jpg
     
    PENSIONISTEN, asf, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,500
    Point:
    113
    Er på vej Barcelona og derefter videre til Vic som ligger en time nord for Barcelona. Har booket en tur med Swiss/ Lufthansa, da det sidste fly fra bcn til cph på fredag er klokken 16 et eller andet. Dem som har lavet forretning i Spanien ved at man når intet inden da, frokosten er jo først lige begyndt. Så derfor afgang 18:50 via min ynglings lufthavn Frankfurt hvis ellers de f**** franske flyveledere kan holde nallerne væk fra den varslede strejke på fredag. Det kunne betyde lidt kaos over det franske luftrum. Frankrig er også på det område lidt svær at komme udenom. Men det værste der kan ske er en aflysning og en fredag aften Barcelona. Look who is complaining?
     
    PENSIONISTEN, clager, Nicki Lolk Sørensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Lige et shoutout til British Airways for super service. Jeg ankom til LHR kl 15.55 kom igennem fast track security og gik til gaten hvor 16.15 afgangen gik fra og var der 16.07. 16.10 var min billet ændret til afgangen 5min senere istedet for kl 19. Okay jeg misser boblerne og loungen men scorer nok en bunke points på hjemmefronten. No fuzz og smil mens de klarede det og jeg kunne vade ombord som sidste passager. Så sætter jeg pris på ikke at være hos DY/FR/osv.

    Og nå ja så er det BA fly & crew og ikke mindst deres sikkerheds video som jeg har savnet :)
     
    Senest redigeret: 1/6/16
    Henrik Olsen, RasmusH, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    tog cyklen til arbejdet i dag, puha, troede jeg var i bedre form, men ok en gammel herrecykel med 2,5 gear og så 12km, så må det gå langsomt, men anyway nu er man her...

    Dagen går med tilbudsskrivning og afventning af PO derefter og besøg af et IF medlem på arbejdet, jov jov, store sager... - ellers er det bare business as usual, hvad sker der med vejret i dag, nu troede jeg lige det skulle blive super vejr igen.. - ihh altså
     
    clager, asf, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side