Timer aflyst pga skolefodbold. Så efter en 4-1 sejer til min skole , tog man da lige ud i lufthavnen, for at teste sit nye kamerastativ, nu når man alligevel havde forvildet sig til Kjøbenhavnstrup . Må sige jeg ikke er helt tilfreds med mit stativ, så det skal ha noget mere olie og rettelser. Nå men ellers så tilbage med bussen fra bane 04L mod hovedbanen, så kommer man ned af trappen, og ser de 2 toge mod Nykøbing F rulle ud af perronen, fordi DSB skal åbenbart køre togene til Nykøbing klokken 16:37 og 16:40 . Nå men tiden gik og der kom et nyt tog. Så var det tid til alles favorit leg, gå hele toget igennem for at konstatere der ikke er et sæde ledigt. Nå men vi kom til Roskilde, og så vandt jeg i sæde-bingo. Nå men det var vel en fin onsdag alt i alt.
Har kun optaget videoer, som lige mangler lidt arbejde grundet stativet, men har lige taget et par screenshots af videoerne.
Så blev det endelig onsdag. Tidligt op og til ARN på en rigtig forretningsafgang. 21 rækker plus på SK402 Og så til LAX fortsat Henriot 2007 i glasset! Desværre blev forældrene ikke up'et, så de ærgrer sig i Go
Well, champagne klokken 09:48.. men ok, klokken er over 12 et eller andet sted i Verden... - god tur og flere billeder
Jep, skal nok Kan indtil videre kun se highlights - ærgerligt man ikke kan starte inden man er airborne. Men kan se at der er The Revenant, den skal ses Edit: hov det kunne man godt. Lægger billederne op i aften
Den er forbavsende god, tror jeg også jeg skrev på et indlæg i sidste uge, måske derfor den fik nogle Oscars ;-)
Hva @Kristian skal vi ud og kigge i IF arkiverne efter hvor tidligt dig og @Henrik Olsen pimper rose champagne i BA First Galleries?
Hmmm, da er da noget andet @jakobv84 - @alexanderln flyver jo på ungdomsbillet, så ville jo bare beskytte ungdommen osv osv... - men tror da ikke vi behøves, at grave mere i det da...
Ungdommen har det sk*de hårdt i dag. Derfor "trøster" vi med champagne når vi flyver business - eller hvad? @alexanderln, @tbh
Jeg er bare glad for at se at de unge (er cutoff når man er for gammel til SAS ungdomsbillet?) herinde er kultiverede nok til at drikke morgen bobler og ikke morgen bajere
Jeg er ved, at være mør.. Kun halvvejs i ugen Onsdagen byder på træning i morges på hotellets fitnesscenter, må jo sørge for, at få likes af træner.. Derefter frokost med prospektiv kunde, det var buffet og der var masser af forårsruller med glasnudler og suppe.. Så det var helt godt, både for maven og for vores relation. Altid dejligt de spørger om pris og man kommer med et skud og det virker Nu tilbage på hotel og kværne en masse mails igennem... Derefter klokken 18 ud og spise med en stor kunde, der er det nok svært, at undslå alkohol og mad.. Heldigvis må det ikke blive sent, for fly til Hong Kong 05:35 imorgen tidlig..
Var et smut i Bratislava (fløj til VIE) mandag-tirsdag. Fløj ud på samme fly som Pinden og nogle af hans lakajer. Ikke en tur der var noget særligt at berette om selvom jeg da kan tilføje et hotel til hoteltråden. Godt nok deprimerende at optjene 150 points på Eurobonus på sådan en tur... så kan det jo næsten lige så godt være lige meget. Nå men kom vel hjem igen i går og nu står den jo så på work og nyde det elendige danske vejr