God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er simpelthen så "rart", at arbejde med asiatere, de er så umiddelbare, f.eks. tog et billede ud af vinduet her på arbejdspladsen og skrev på WhatsApp, at vi stadigvæk har sne.. - han blev simpelthen så ellevild og fortalte, at han aldrig havde rørt eller oplevet sne... - nice..

    Minder mig om en gang jeg havde en brasiliansk delegation fra Telefonica på besøg og de så sne for første gang, haha, voksne mennesker der giver den gas med vaskere og sneboldskamp.. -- nå, det var vist en tur back on memory lane..

    Ellers sidder jeg og skal tale med BA, bestille tur til DXB i næste uge og sætte møder op der! bliver godt med varme og senere i næste uge en tur til Miami.. - forresten gider jeg ikke skrive Rejselog mere, ser jo, at der er masser der gør det :):) - god onsdag derude
     
    THammer, isolCBflyer, Beaglen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    God onsdag fra Bergen. Jeg har også snakket med BA, fordi jeg ikke har fået Avios for den tur jeg blev re-booket på, på vej hjem fra New York. Har et lille håb om, at jeg får Tier Points efter den nye booking-klasse, da den giver 35 og ikke 20.

    Ellers forbereder jeg mig mentalt på en weekendtur til Alta, hvor jeg virkelig krydser fingre for at komme til at se nordlys. Det ser ikke helt godt ud i forhold til skydække: http://www.yr.no/sted/Norge/Finnmark/Alta/Alta/langtidsvarsel.html
     
    isolCBflyer, Beaglen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hvis ikke, så må du tage dig en lur - det er jo dit varemærke :)
     
    isolCBflyer, Kristian og jakobv84 "Synes godt om dette"
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Dét gør jeg. Worst case scenario skal jeg jo være oppe fra solen går ned til solen står op!
     
    isolCBflyer og Beaglen "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Og det er jo lang tid på de breddegrader fra 12:40 til 10:36 næste dag:)
     
    isolCBflyer, Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om dette"
  6. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Den har ellers været god, så tak indsatsen. :)
     
    CHA211, JacobBruun, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Som andre steder i de "varme lande" er her ikke specielt varmt, men bedre i dag end i går,afventer 24 grader! Dagen i dag bliver lang! nemlig en kundemøder i eftermiddag og middag med ejer af firmaet vi skal møde, derefter lufthavnen (T1) og @clager vil hellere til T3, så vi mødes nok ikke på http://www.mcgettigans.com/dxb/ i lufthavnen denne gang, for begge har nogle skøre afgangs/ankomsttider, så vi kunne lige mødes 1 time imellem 01 og 02..

    vi burde have en fælleskalender, så man kunne se hvor vi er og lige matche up for en øl eller noget.. :)

    God dag derude...
     
    Senest redigeret: 27/1/16
    PENSIONISTEN, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God onsdag morgen.
    Sidste dag ved det grønne bord - og så forhåbentligt noget til Øl-tråden i aften til at fejre semestrets afslutning :)
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Godmorgen...

    Norwegian har vist glemt at opdatere:

    upload_2016-1-27_9-37-29.png

    Jeg kan sagtens nå at flyve 9 gange mere i 2016. Men desværre... Når man klikker videre:

    upload_2016-1-27_9-38-12.png

    Ikke noget med 2016...
     
    PENSIONISTEN, tbh og Ulrik "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En knap så god onsdag fra Wellington. Ankom træt i morges til Auckland uden bagagen, faktisk anden gang i træk. Sidste år var den glemt i Singapore og denne gang er det enten Arlanda eller HKG - der divergerende meldninger alt afhængig af hvilken medarbejder man spørger. Fik lidt penge og en nødtoiletaske med bl.a menustratioonsbind og en xxl t-shirt. Sjov kombination. Har shoppet amok på forsikringen. Jeg er spændt på hvor og hvornår jeg får min kuffert da jeg skifter hotel og by hver dag indtil mandag.

    Det regner og er 12 grader, jeg havde regnet med 22 og sol.

    Det kan gå fremad fra nu.
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så havde du alligevel pakket det gale tøj så kun grund til glæde over kufferten ikke kom frem!
     
    PENSIONISTEN, Kristian, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God onsdag fra solkysten :)

    Fin tur til AGP i dag med SAS. Kanelsnegle og smoothie i loungen før afgang kl 8. Priority boarding stringent overholdt og så var 3,5 t flyvning ikke så slemt når man havde række 24 på en ellers smækfyldt a321.

    Har i øvrigt aldrig set folk købe så meget på det fly. Det fløj rundt med salater og sandwich, men jeg holdt mig til kaffen :) .. Priority-baggagen betød først ind i flyveren, sidst ud på båndet ;)
     
    Beaglen, Ali Taran, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  13. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    image.jpeg
    Vel ankommet til New Orleans
    Det er første gang jeg landet her med en international flyvning. Jeg havde engentlig regnet med at jeg ville blive taget fra til den helt store omgang, når jeg som enligt rejsende yngre mand kommer fra curacao, Columbia og Panama, men jeg kom ret igennem.
    Værre var det nok for dem der sad bagerst i flyet. Der blev kun stemplet et pas hvert 5 minut ca. Så er det ikke sjovt at stå nr 40 i køen.
    Efter alt de brok om det ene og det andet der ikke fungerer; så er det bare fedt at komme frem til National og få en ny Mustang cabriolet med kølede/varmede lædersæder osv og kun betale for en corolla. Jeg elsker National!
     
    Beaglen, Michaelolesen, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er også kæmpe National fan! Der skal virkeligt meget til før jeg lejer hos andre (udover Silvercar...)!
     
    Beaglen, jefi99 og CHA211 "Synes godt om dette"
  15. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Det booster min loyalitet, hver gang jeg lejer andre steder. Da jeg lejede en bil hos budget Curacao var der mere papirarbejde end sidst jeg købte en bil derhjemme! Derudover scammede de mig. Jeg hentede bilen om aftenen, det var mørkt. Den havde 12(!) skader, som blev noteret. Derudover fik jeg skrevet under på en tilbehørsliste, hvor der var hakket af, at der var reservehjul og antenne. Da jeg nåede tilbage, hvor jeg boede og så bilen i ordentligt lys, kunne jeg se at antennen manglede. Med 500 usd i selvrisiko, så var jeg godt klar over, at hvis jeg afleverede den uden antenne, så ville jeg have givet dem en blanco check. Godt arrig kørte jeg til Toyota dagen efter og betalte 280kr for en ny antenne...
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg havde nok ringet til budget først og set hvad de havde sagt men ja hver gang jeg lejer budget, avis, hertz, etc blir jeg overbevist.
     
    CHA211 "Synes godt om" dette.
  17. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Kunne man selfølgelig godt have gjort. Jeg ville slet ikke have opdaget at der var et problem, hvis jeg ikke, da jeg kom tilbage havde kigget papirerne igennem og fundet den tilbehørsliste, som jeg desværre skrev under på uden at kigge efter om pisken var på antennen (basen til antennen var der jo og i mørket lignede det en antenne, som på mange nye biler, hvor der ikke er noget man kan skrue af)
    Det tog i øvrigt 50 minutter at aflevere bilen. Jeg må sige at jeg aldrig har været ude for noget lignende.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    onsdag, midt på ugen, så er vi halvvejs igennem arbejdsugen... - nå, men fik en SMS tidligt i morges.. - "hey kommer til CPH ved 8 tiden, skal vi have en kop kaffe i byen?" - vær lige frisk, nå men, gjorde ikke noget, hyggeligt nok og godt at catche up med en gammel studiekammerat..

    Så tog faktisk en hjemmearbejdsdag, men troede jeg kunne nå nogle ting, men ikke en gang tid til, at være på IF før nu, men ser der heller ikke er sket det store her i dag.. god regnvejrs onsdag
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    God onsdag fra Frankfurt, er lige nede og vende for at udløse "mine" 30k kampagne-point og købe noget øl - pro tip: Hvis man vil have 5-liters minitønder så bestil dem hos tax-free i forvejen så kan man bare samle dem op. Butikken har dem _ikke_ på lager (måtte ud og ned i Tegut supermarked i Airport City Mall, og derefter checke rygsækken ind og tilbage gennem sikkerhedskontrollen... håber de ikke går i stykker!).
     
    Beaglen, PENSIONISTEN og tbh "Synes godt om dette"
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er jo om torsdagen der er tradition for at tingene sker :)

    I går var det en sjov tur med SAS og for gammelt mad i SAS Plus og en variation rullelaks/fladlaks i "Guld Kantinen".

    I dag er det hårdt arbejde, men forbereder mig på min tur til Vegas og IBM InterConnect konferencen, hvor jeg har et indlæg omkring mobility. Så fuld fokus på hjemmefronten og har kun en tur til Bruxelles på tirsdag og så er det en uge i Vegas med hårdt arbejde :)
     
    Beaglen, PENSIONISTEN og tbh "Synes godt om dette"

Del denne side