En fredelig stund i Silverkris i Melbourne. Forude venter 8 + 12 + 1 timer hjem - plus pauser, så vi ender omkring de 30 af slagsen..
Taaakker skyyyldigst - lidt sprudelwasser i 10363 m hjælper med Ville gerne vise menuen, men forum accepterer Ikke mine billeder via smartphone.
En halvgammel (fire år vil jeg tro ) HTC med Android 4.4. Det spøjse er, at hvis jeg sender billederne på mail til mig selv, kan jeg fint bruge dem på den blærbare. Jeg prøvede at hente direkte fra kameraet eller via galleriet; samme resultat: "The uploaded file does not have an allowed extension". Det er .JPG filer..
Så er vores LH F tur startet sønnike får brændt lidt energi af (eller får noget energi - han burde sove!) i SAS lounges ret fine legeområde.
@SophieHendriksen hsn faldt i søvn lige inden take off og vågnede da vi gik ud af flyveren. Nu farer han rundt i børneafdelingen hernede inden vi skal have et karbad om en halv times tid First Class terminalen er desuden rejsen værd...! En vild stilhed og følelse af luksus, og overskud hersker herinde. Ingen onde blikke eller noget, selv da han væltede et helt fyldt glas mælk udover hele bordet i restauranten, eller når han siger Hej til ALLE ansatte der går forbi børneområdet. Maden er er kapitel for sig selv.. og det kommer senere
Så fik vi prøvet *A loungen i GIG. var faktisk ganske udemærket af en alm business-lounge, og slår i hvert fald SAS-loungen i Kbh på mad og komfort. Maden var fin - kødboller i Madeira især. Udover det, var der en mere salt kylling i karry, div nachos med ost og guace, noget wrap og noget sandwich. Baren var god, med barista, og hvad der så ud til at være gode drinks. Vi fik fat i de to læder-chassiloner og der lå man godt, udover en tysk mutti på 85-90 år og hendes søn på 55-60 år, der var meget trætte af hinanden, og konstant skældte hinanden ud ret højt. Lidt før boarding blev vi hentet af en Lufthansa-ansat, der fulgte os den meget lange vej til gaten, hvor vi kom hurtigt ombord som de sidste i First. Her er der et sæde ledigt, som sønnike får som seng.
Kæresten og sønnike får sig en lur, så nu er der fred til at få smagt whisky-udvalget. Indtil videre ingen skuffelser, heller ikke med de to i glasset nu - Balvenie 21 og JW Blue label. Og har fundet et fint sweetspot, hvor man lige får et fint blik af Porscherne der kommer tilbage, efter at have afleveret folk ved flyet.
SK1213 til AAL aflyst, så bliver her til 2.5t mere - er dog rykket nedenunder. Btw noget af en opgave at finde mad og drikke for de 50kr sas disker op med hvis man ikke har lounge adgang...