Havde glædet mig til hotter - men blev lidt skuffet: Kolde pølser Næsten tomme flasker med sennep og ketchup Udsolgt af agurkesalat og pølsebrød De ristede løg er perfekte - men en hotter består jo af lidt andet end det. Tror jeg holder mig til røget ørred og kartoffelsalat fremover
Fredag aften i Guldstuen under ombygning. Der står to baristaer bag den nye kaffebar, men man skal selv gå nedenunder for at hente nogle wraps. Vinen skænker man op i Carlsberg plastickrus. Glæder mig til de er færdige med ombygningen.
Kumbel render én i hu: Kaffe uden fløde - skal man ikke blive fed af. Kaffe uden sukker - får ens vægt til at gå nedad. Kaffe uden kaffe - det er ganske særlig sundt. Men man føler sig så fjollet, når man sidder og rør rundt.
Har lige et spørgsmål Min kusine og jeg flyver begge tirsdag morgen, jeg til London, hun til manchester og begge med SAS. Kan jeg hive hende med igennem fasttrack og i loungen når vi ikke er med samme fly, men begge med SAS?
Bedste bud er ja, men du skal nok fortælle historien begge steder, da det jo ikke er på samme bookingkode. Hov, ikke fast track, ref sas.dk: Et EuroBonus Guld- eller Diamant-medlem, der rejser med SAS eller et andet Star Alliance-flyselskab (uanset billettype). Du kan også tage én gæst eller fire nære familiemedlemmer med gennem SAS Fast Track (i Stockholm, Göteborg, Oslo og København), når alle rejser på det samme SAS-fly. Husk, at dit medlemsnummer skal være registreret på rejsen, for at du kan benytte dine fordele. Men jeg ville da nok prøve at tale mig igennem alligevel. I kan jo ikke tabe noget ved at prøve.
Lounge ja. Fast track nej. Ofte vil de i fast track gerne lukke hende ind med dig, men den vil lyse rødt når hun scanner sit boarding pass efter dig.
Har nu oplevet den nye kaffebar. Fint tiltag, men ligner en mellemting mellem en sygestue og en thaimassagebix, synes jeg, med de små fjollede gardiner i toppen.
min far var der i dag. Der var Carlsberg IPA og 1664 Blanche i fadølshanerne... så der ser ud til at ske positive "enhancements".
I må rigtigt gerne tage et par billeder og dele herinde - så os der ikke lige er der så tit kan følge med
Så kommer man ind og tror man skal se landskamp, og så er der 18-20 nordmænd der har highjacket tv'et for at se Bulgarien-Norge. Loungen ser i øvrigt virkelig flot ud, stor upgrade i mine øjne. Kan bekræfte et større øl-udvalg
Det lyder godt. Har en forfærdelig tidlig flyvning (kl 6) på torsdag, så kan måske lige nå forbi og få lidt koffein i blodet.