På vej til Trondheim på lørdag formiddag, har jeg 3 timer i SAS-loungen. Jeg flyver plus, men har ikke guldkort og er derfor forvist til den almindelige lounge. Kan jeg skyde en hvid pind efter baristabrygget capuccino og andre nye tiltag, eller er der nyt på vej også i loungen for de uvaskede?
Need of advice: Hvilken *A lounge i T5 i ORD skal jeg besøge, hvis jeg vil prøve noget andet end SAS-loungen?
Personligt kan jeg kun klappe i hænderne over den nye barista station En americano på friske bønner smager bare bedre
Der er vel ikke andre? Swiss lounge lukker vist kl. 19.00, så med mindre du er meget tidligt i lufthavnen er SAS lounge den eneste lounge.
Lidt off-topic men har nogle prøvet frisøren der skulle være åbnet ved C4 (Cutters)? Eller ved om den er åbnet?
Har set nogen i stolen et par gange, men ikke meget run på ihvertfald ud på eftermiddagen. Har overhørt lufthavnspersonale sige det samme. Synes den er lidt for meget ude i midten af alting til at den sådan bliver brugbar for mig....bortset fra at jeg holder fast i min frisør, hvilket er en anden sag.
Den er åben dagligt og klipningen tager kun 15 minutter. Pressechefen i CPH har dag været forbi: Da der ikke er tidsbestilling, så er det bare at møde op
299 lyder ellers ok, stedet taget i betragtning. I forhold til de 15 minutter tænker jeg at jeg ville foretrække at det bare tog den tid som det skulle tage...
Ak - mindes med vemod da der var så meget hår, at frisøren kunne bruge 15 minutter på en klipning. Nu om dage snakker vi en satellitklipning med kort omløbstid.
Hurtigt spørgsmål: Jeg flyver gennem Hong Kong meget snart. I business med OW Sapphire. Hvilken af loungerne er bedst? https://www.oneworld.com/ffp/lounge-access/-/loungeaccess/HKG/-1
Hong Kong er bare stedet for gode lounger. Især Cathay Loungerne. Jeg besøgte dem alle for lidt tid siden. Jeg ville gå efter følgende: CX The Deck -> nyere lounge med nuddelbar - dejligt med friske nudler CX The Pier (Business) -> kæmpestor lounge med mange gode siddeområder og fint udvalg af mad også (også nuddelbar der) Ellers er der også Qantas loungen, men syntes ikke den er helt på samme niveau.
Der er vist en der har siddet for længe hos baristaen Men du mener nok kapucinermunk.. ..undskyld - normalt kommenterer jeg ikke sproglige fejl, men den var lidt sjov denne gang.
Fint tilfreds! Tog dog 25min ikke 15min men det skal jeg da ikke brokke mig over. Flink frisør fra Makedonien men bosat i Sverige. Fuldt på højde med hvad jeg ellers gør.