Netop lettet på vej mod Split med fuld knald på WIFI. Der er stadig gang i renovering af loungen, men må sige at barista er en fantastisk opgradering!
Var forbi guldstuen i morges og nød en lækker cappuccino. Den er så populær, at der var lang kø 730, da jeg forlod loungen. Der var nemlig stadig kun en hårdt arbejdende barrista, hvor der normalt er to. Håber det ikke sker mere.
Kan fortælle at der her til morgen er 2 baristaer på, til gengæld intet oprydnings personale ser det ud til, guldstuen ligner et bombet lokum og er stopfyldt med mennesker.
SAS loungen i aften ved 1730 tiden om trafikken går vel. Måske direkte til Lagkagehuset efter de sidste udmeldinger i denne tråd.
Guldstuen CPH nu og en times tid frem... Får en Americano i kaffebaren...enten er “bar stolene” for lave eller “bar disken” for høj...eller måske har jeg bare de forkerte mål! De kunne med fordel have udvidet det til 2 barista stationer. Det roder og ser ikke synderligt professionelt ud. Men kaffen er sgu god. Det virker som om der trods alt er kommet lidt flere siddepladser. Specielt de nye kontorpladser er en rigtigt god ide.
Sidder i Lufthansas lounge i Hannover, hvor de kører Oktoberfest-tema. Virkelig hyggeligt. Der er Löwenbrau Oktoberfest-øl, Leberkäse og medarbejderne går i Lederhosen.
SAS aflyste Hannover-flyet, så nu kan jeg også rapportere fra LHs Frankfurt lounge. Her er der også Leberkäse og Löwenbrau Oktoberfest-øl, dog ingen Lederhosen
Kaffebaren? Er det den installation, som nedefra ligner en mellemting mellem en forvokset sygeseng og noget fra en gammel ukrainsk kro?
Man bør altid sidde helt inden i denne kaffeinstallation, for på den måde undgår man at kunne se den. Kæft, den er grim!
Men kaffen er go.....og når kaffe er rigtig god, lukker man øjnene og tænker mmmmmm og så er det lidt lige meget hver der er omkring. Og det er altså den gode kaffe, der er god
Status i Guldstuen - Kaffe standen er fortsat ude af driftx til gengæld er det udrikkeligt filterkaffe tilgængeligt
Men et tidligere klagepunkt var jo den lange kø til kaffen. Med det nye tiltag, har SAS jo sørget for en kortere kø