Lounge tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 7/3/14.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Her er et par planlagte ophold:
    • 3. april 20.00 og et par timer frem: Ankara, CIP Lounge
    • 4. april 04.30 - 6.30: Istanbul, Turkish Airlines lounge
    • 5. april 05.00 - 07.00: Købehavn, Guldstuen
    • 7. april 08.30 - 10.30: København, Guldstuen (eller en lounge i non-scheningen)
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Tak for svar. Det kan være jeg lige kigger ind i Polaris hvis flyet lander til tiden. Du har ret i at jeg ikke har adgang med domestic, men har adgang da jeg lander fra et internationalt fly på business (UA metal).
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    Guldstuen torsdag 18-18:30.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. WBB85

    WBB85 Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Har man adgang til Polaris hvis man er landet med SAS på business?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Nej. Ved ankomst kun UA
     
    MatthiasWagner, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  6. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg kan ikke huske om der er kommet et indlæg om den nye Star Alliance lounge i AMS, ellers kommer det her: Sidder og venter på min første tur med UA Polaris til SFO. Fandt en "billig" billet (så billig Biz nu bliver), så har super lange (lækre) layovers. Sidder og spejder så meget man nu kan ud over banerne, der er ikke særlig godt view fra loungen, rosé vinen kompenserer dog på det ;) Skal først boarde om en 3 timer, så tænker jeg også prøver at finde den Aspire lounge United vidst giver adgang til i Non-Schengen.

    - Lækkert interiør
    - Godt vinudvalg (ikke øl, kun "vand" (Warsteiner og Heineken))
    - Mad er rimelig okay

    Har du tid, så tag endelig et kig forbi!

    God uge til jer andre :)
     
    SophieHendriksen, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Lyder som god tur med god tid til at nyde lounger (hedder det på dansk?) og fed businessclass.

    Jeg var Star Alliance AMS lounge i forrige uge. Den er ny og fin, men i min optik ikke noget specielt, bare gennemsnitlig. Dog havde æg og bacon til morgenmad som trækker lidt i den rigtige retning.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    God morgen fra LH Senator FRA. Fem kvarters forsinkelse fra SIN gjorde, at jeg lige akkurat missede connection til CPH. Det var så 3/3 for LH på denne påsketur :mad: Udturen fra CPH over en time forsinket, så jeg næsten missede min connection i FRA (der så blev aflyst efter boarding completed), og nu også misset connection på hjemturen. Må se om LH826 bliver 4/4 - eller om 4. gang er lykkens gang for LH........
     
    Beaglen, annalovesrobots, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    United overrasker positivt (for en gang skyld):

    Deres officielle United Club lounge policy, er at du har adgang, hvis du flyver international business, samme dag.

    Jeg fik, uden problemer, adgang til United Club i Honolulu airport, selvom jeg flyver domestic til SFO, og min internationale business (der gav adgang), egentlig først er i morgen, pga sen afgang fra HNL + tidszoner. Så længe det internationale ben er på samme bookingnummer, er de vidst glade.

    Også loungen: Overrasket positivt! Prøvede at google lidt anmeldelser, disse var ikke så positive. Furniture er rimelig nyt herinde. Maden var 10% under SAS loungens niveau (vurder selv hvad du vil kalde det...). Baren fungerer fint. Jeg synes dog det er et mærkeligt koncept med at noget er gratis, også kan du betale dig til mere + det er expected at du tipper bartenderen i loungen.... Men det bedste: Super view over fuglene!
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hej fra; ikke en gammeldags osteforretning men fra SAS Shower And Steam i Kastrup. I dag mente jeg at der skulle være fuld skrue på diamant fordelene. Lounge i DUS, to Mikkeller på flyet , Guldstue ved ankomst, to Cortado og et brusebad. Så er jeg nyvasket og fuld energi når jeg træder ind af døren oppe i reservatet.

    Håber ikke piloterne holder fagligt møde på fredag, På mange af mine destinationer har jeg fornøjelsen af Cityjet og deres forsinkelser, men selvfølgelig på fredag er turen sat med en a320 fra mainline SAS.

    Fortsat god onsdag.
    20190424_153212.jpg
     
    SophieHendriksen, Henry, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Luxury_Globetrotter

    Luxury_Globetrotter VIP medlem

    Beskeder:
    119
    "Synes godt om" modtaget:
    634
    Point:
    93
    Hong Kong, KrisFlyver First Lounge:
    F84BE81A-C32D-4AE1-B595-8AB185C0C2FF.jpeg 4E7F3788-C0BA-4CAD-A679-E0B54D7E6E05.jpeg

    Hong Kong, Plaza Premium First Lounge:
    9C8B8E7F-2FA5-4C1E-A0DF-6DDEFEC58B5C.jpeg 4FEA78AC-2BC6-4BA1-B08E-A90D33C1F8C9.jpeg EAB37A07-FEBD-4624-90BF-E07F801EE759.jpeg

    Håber billederne viser retfærdigt, hvilken af de to Lounges der var den bedste.... med længder!!
     
    asf, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Jeg synes absolut det er en stor forbedring fra den tidligere kontraktlounge nedenunder her i AMS. At der så stadig er byggerod udenfor synes jeg er en mindre ting for der er i det mindste dagslys.

    Da jeg kom ved 12-tiden var der stadig lidt morgenmad tilbage og det blev kort efter udskiftet til bl.a. salatbar og wraps. På den varme side var der tomatsuppe, kartoffelmos, ratatouille, sammenkogt ret, ris.

    Der er meget effektiv afrydning af personalet.

    Bedst af alt er de mange strøm og usb stik ved stort set alle siddepladser.
    DSC_3654.JPG DSC_3656.JPG DSC_3655.JPG
     
    PENSIONISTEN, Henry, MatthiasWagner og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Røde pølser i Guldstuen. Godt nok ikke varme, men stadig gode :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    I dag 10.30 - 14.00: King Hamlet Lounge, Billund
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    DSC_4156.JPG
    DSC_4156.JPG DSC_4157.JPG DSC_4162.JPG DSC_4158.JPG DSC_4159.JPG DSC_4160.JPG DSC_4161.JPG MOV_4154_000015.jpg

    Hiroshima indenrigs med ANA byder på en lille lounge for Star Gold medlemmer. Det er meget nemt at komme til lufthavnen fra Hiroshima by med en limousinebus - ca 50km på præcis 50min til ca 80kr.

    Meget hurtig check-in og som vi ser på mange hoteller er det ofte kvinder, som har fornøjelsen af at håndtere kufferter mv.

    Der er kun drikkevarer i loungen. Snacks kan købes udenfor; det ser ud til at ANA og JAL har hver deres butik i hver deres ende af terminalen.

    På vej hertil så det ud til at lysene for enden af landingsbanen er på en konstruktion bygget ud fra bjerget, men det er nok heller ikke nemt at få plads til en runway her i bjergene.

    Nu venter vi spændt på flyvning til Okinawa...
     
    PENSIONISTEN, CHIP, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    ANA Lounge på Okinawa (OKA) har den perfekte beliggenhed, hvis man vil se ankommende fly, når de lander mod syd. Det er især B777 og B767, da der rigtig meget indenrigstrafik, men der kom også en enkelt dronning fra China Airlines. Taiwan er dog også rigtig tæt på og man hører en del kinesisk rundt omkring på øen.

    Alle skærme i lufthavnen kører på japansk, kinesisk, koreansk og engelsk med de 3 første med største hyppighed.

    Star Alliance Gold har premium check-in OG fast track selv på de billigste billetter. Vi har givet i alt godt 2.000kr i alt for 3 flyvningninger, HIJ-OKA, OKA-MMY og endelig MMY-OKA-HND og dermed 2 af dem er på ca 2 timer, så får noget for pengene.

    Loungen skal udbygges til en større iflg nogle posters. Der er kun drikkevarer. Til gengæld er der strømstik ved stort set samlige sidepladser.
    DSC_0076.JPG DSC_0080.JPG DSC_0071.JPG DSC_0073.JPG DSC_0079.JPG
     
    PENSIONISTEN, Kristian, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    604
    Point:
    93
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    604
    Point:
    93
    Citat fra linket: Centralt i loungen er naturligvis en stor bar med et bredt udvalg af Carlsberg-produkter som Carlsberg pilsneren, den nye Carlsberg Humle, Carlsberg 1883 og den alkoholfri Carlsberg Nordic. Dertil kommer skiftende bryg fra Husbryggeriet Jacobsen og andre specialøl.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Var forbi i fredags. Der var rimeligt fyldt, så jeg tog et bord lige indenfor indgangen. Jeg syntes nu loungen lignede den gamle lounge rimelig meget - bortset fra at indgangen er flyttet og der er lavet lidt om på buffeten. Men jeg var det kun i 20 minutter, tog en kop kaffe og tjekkede e-mails. Så jeg gik ikke rundt i loungen.
     
    Pep, Ulrik og Henrik Olsen "Synes godt om dette"

Del denne side