Jeg var i øvrigt på min første visit i guldstuen i CPH sidste uge - der sad ingen gamle mænd ved pejsen. Drikker ikke kaffe og kan derfor ikke bedømme den, og bøffen var spist på MASH, så menuen blev ikke nærstuderet. Men hvidvinen og ikke mindst roen var påskønnelsesværdig.
Guldstuen i morgen tidlig (05/03) ca 05.45 til ca 06.30...hvis der er andre der er vågne på den tid af dagen!
På den tid af dagen muligvis et besøg der, hvor selv kongen ikke kan sende en lakaj - men det kan diskuteres, om man er vågen..
Godaften fra LHR, inden den sene med sas hjem igen. Jeg var her en time før afgang så besluttede også at vade over til SQ loungen, rigtig udmærket mad og en singapore sling. Nu er gate blevet annonceret, og det er B46, så det tyder måske på, at den sene afgang altid er i T2B...?
Billund (King Hamlet): Fra nu og indtil kl. ca. 18.00 Istanbul, Ataturk (CIP - Indenrigs) I nat fra ca. 01.30 til 06.30
Både og . Min læge er syg i dag, så hans sekretær aflyste min tid. Og så kunne jeg jo lige så godt tag i lufthavnen. Nå ja - og Istanbul: Her kunne jeg vælge mellem at skifte lufthavn og ankomme til Ankara klokken lort om morgenen (for tidligt til at tage direkte på arbejde og for sent til at tage ind på hotellet og få en ordentlig søvn) - eller at slappe af i lufthavnen og køre direkte på arbejde. Det valg er sådan set ikke så svært.
Torsdag den 28/3: I Guldstuen fra omkring kl 1000 og et par timer frem. Gætter også på at @Perdan, @Kenneth K og @Baadsgaard også kommer forbi - holdet til Foodie Tour i Californien denne weekend