Toronto - Air Canada Signature Suite
Desværre havde jeg kun en halv time i loungen inden mit AC fly til CPH men det var en fantastisk oplevelse med den nye Signature Lounge. Iflg staff har den været der i ca 2 år. For det første er der masser af staff og de er super servicemindede.
Jeg var ikke klar over, der er full dining option og skal man nå hovedretter mv skal man sætte en time af. For min del blev det dog til en lækker fois gras anretning og så mente tjeneren at der også var tid til en dessert, som var toffee og dadelkage med ahornis. Til det havde en anden tjener lige fundet en sød late harvest fra Niagara Peninsula.
Man har adgang med business class på Air Canada internationale flyvninger, dvs USA tæller ikke med, da det er i et andet sted i lufthavnen. Jeg var så heldig at jeg kom ind på en AC main line fra Montreal så ved ankommende fly var der en chauffør som kørte 3 af os direkte til int'l terminal. Denne valet service gælder kun ved købt business class på main line på både ankommende og afgående fly, dvs ikke ved upgrade, award eller ved Rouge.
Næste gang jeg har en flyvning fra denne terminal på AC skal jeg helt sikkert have mere tid i loungen og vil nok spise der, så jeg kan gå direkte til at sove, når vi er i luften. Jeg har ikke selv prøvet en UA Polaris lounge endnu, men ud fra hvad jeg har set fra andre, tror jeg dette er AC's modstykke.
View attachment 19896
View attachment 19897
View attachment 19898
View attachment 19899
Click to expand...