Tror det er hip som hap for mig. Vil enormt gerne, men tør ikke helt give min endelige stemme. Men nu er 2 dage krydset af indtil videre.
Se bare, d. 28 er populær @Baadsgaard det er tid til sponsorbarnet kommer til årlig status med #rudersdalmafiaen så du kan berette hvad vores sponsorpenge er gået til i det forgangne år! Jeg forventer vi også får tegninger i år
Skriv i kalenderen. Vi mødes fredag den 28. december kl 1800 Tilmelding her stadig senest 20. december. Sted uændret. Håber på stort fremmøde.
@clager - skal jeg lave et officielt opslag på det via Facebook? Måske det kan tiltrække et par nye folk.
Jeg regner også med at komme! Hvem lægger bil til rudersdalmafiaen i år? @SophieHendriksen, @Ulrik, @clager
Jeg har to gange (fire med diamond ankomstadgang) inden den 28, så håber f.andme de når har få Gallop på hylderne inden da. Problemet er at specielt Gallop bliver revet væk stor set inden de er på hylderne - lidt ligesom når billetterne til Smuk fest bliver revet væk 16 minutter efter de var sat til salg. Har talt med loungemanager om at reservere et nummer. Lykkedes det ikke, må jeg nøjes med Arriva's Scania Vabis på linje 150S :-(
Så er der lavet en Facebook event som I gerne må melde jer til også. Så kan der eventuelt bestilles bord så vi kan sidde sammen. https://www.facebook.com/events/545...ent_calendar_create¬if_id=1544538430636906
Der blev igår bestilt vores "sædvanlige" bord med plads til 20 plus en extra stol så max antal af deltagere er desværre kun 21 ved langbordet. Menukortet er på Bronx hjemmesiden. Endelig tilmelding stadig senest 20.12