I er velkommen til at låne mig 1000$ eller 2000$ hvis i MEGET gerne vil nå 20K (ingen garanti for tilbagebetaling)
Du beder om "Crowd funding". Det betyder jo, at vi er mange om at give dig lånet. Jeg vil jo ikke bare komme og ødelægge denne filosofi ved at smide en ordentlig slat penge. Jeg er tro mod konceptet
Problemet for #Schwert opstår for alvor, hvis flere vælger som #jakob84 i #256: https://insideflyer.dk/forums/threads/mikrolån-ved-hjælp-af-kiva-org.435/page-13#post-40845 ..duk og væk..
På ti dage er saldoen vokset ca 1.000 USD - så selvom det ikke bliver de 20 kilodollar er det da ikke at kimse af. ..bare for at komme med lidt positivitet i al denne selvforstærkende i-lands-elendighed. God weekend - hummersuppe og søtunger venter forude
Det begynder, at blive spændende om vi når målet... måske naivt, men vi er der næsten, mangler selv, at bruge 75 USD fra mine tilbagebetalinger..
Til lykke til os alle! Det er jo HELT vildt, over 20K.. - jeg har endda lidt lån der mangler, at komme tilbage her i dag og imorgen. fedt!!!! Surt vi ikke er flere... - så skal vi igang med, at sætte næste års mål snart!!!
Hvor et dette bare HELT VILDT flot Jeg er så stolt over at dette mål lykkedes i år og det bliver en fornøjelse at skrive årets status artikel lidt om for nu at passe med at vi lynhurtigt kom over 20.000,- US dollars udlånt - Det er bare flot. TILLYKKE
Jeg var en af dem der "satte barren højt" for en måneds tid siden og blev skulet lidt til, men fantastisk at målet på $20K blev nået idag med endnu 2 uger tilbage af det gamle år. Jeg synes det er en rigtig godt projekt og vil da håbe at vi i 2017 kan få endnu flere lån afsted til alt fra kvæghold til hårtørrere.
Tænk hvis vi kunne få spredt budskabet og komme op på 50 personer som er med til at låne ud i vores InsideFlyer Nordic Team
Ja, og jeg var en af dem, der kaldte målet urealistisk. Så jeg er da glad for, at nogen har spyttet godt i kassen. Og det er da dejligt at være med i en succes. Og et godt gæt fra min side er, at vi i løbet af den næste uge vil nå op på 22.000 USD Så tjek 2. juledag om morgenen.