Der var på et tidspunkt noget der hed MyC4, hvor man fik renter - aner ikke om det eksisterer længere...
Så fik jeg endeligt lånt ud til en mand i stedet for en kvinde for en god ordens skyld. Faktisk en hel gruppe af mænd. De mangler 50$, så en af jer kunne jo slå til. De hedder Ouwetie Group kast jer over dem.
Så har jeg genudlånt til dem her https://www.kiva.org/lend/1002751 Sarwers group. De mangler 25$ anyone?
Dine tilbud bliver hurtigt udsolgt - fully funded så må finde på noget andet. Regner da også med vores guru i Kiva IF DK snart vil give os en peptalk om 2016
Ovenpå et par dage med gode rejsedeals og et par bookinger til gode priser senest China air f-prisen kom der sandelig også idag næsten us$50 retur fra folkene i Kiva så pengene er straks blevet sendt videre til ny lånere - denne gang i Cambodia og på Filippinerne. Folkens - følg trop
har faktisk nogle lån der er ydet, men som ikke er registreret til vores kiva side, kan ikke finde ud af, at få dem over til IF Nordic, nogen der ved når lånet er igang og betales tilbage om det kan komme til IF Nordic? - synes ikke det er noget jeg kan gøre sådan lige til..
Jeg smed også 50$ afsted igår - i denne omgang til to forskellige lån i Peru der nu sikrer mig at mine nu 8 lån er fordelt imellem 4 mænd og 4 kvinder. Og folkens - nu er vi altså kun 75$ fra at runde 9000$ samlet udlånt! det er stærkt!
Fik lånt lidt mere ud igen, sjovt som man "co-funder"/tanker op med egne penge hver gang man får lidt tilbagebetaling på sin konto.. - Nå, men vi er jo snart på 9K USD, så det går da fremad.. Nogen der har erfaring med mit spørgsmål: https://insideflyer.dk/forums/threads/mikrolån-ved-hjælp-af-kiva-org.435/page-7#post-27001
Jeg mener der er en side du kan se alle dine ydede lån på og så en dropdown hvor man kan vælge hvilken gruppe det skal gå til.
jeg har checket det, men måske man ikke kan "assigne" lån når de er ydet, ærgerligt, for har 2 lån jeg ikke kan assigne til vores team
Hmm det tror jeg godt bare de ikke er assigned til noget andet? Hva siger Google når du spørger den...?