Missed connection, man kunne have nået

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af DanielBahn, 31/7/18.

Tags:
  1. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Der er altid mange med fra CPH til ARN som skal videre til LAX, så det når du fint :) Jeg vil 10x hellere lave den connection (i Europa generelt) end ankomme i USA og videre med indenrigs.
     
    SebastianBruun, AaB_CPH, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Beaglen : du kan sagtens bestille en "særlig assistance" indtil 48 timer før afgang - det er ikke nødvendigt at gøre det på billet- bestillings tidspunktet (man kunne jo komme til skade e f t e r man har købt sin billet). I dit tilfælde ville det være en WCHR og med dèn får man som regel en el-car transport. Ved paskontrollen bliver du kørt igennem et check point helt, helt henne til venstre, som er en gennemgang for personale, øj, har jeg mons gået igennem der tusindvis af gange, ak ja.
    (Gå ind på SAS særlig assistance siderne) .
     
    Beaglen, Erwin Lansing, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg er slet ikke nervøs. Kun ved technical eller slet og ret aflysning er 40 minutter for lidt. Og så er det bare med at få om ombookning til anden rute.
     
    Schwert, AaB_CPH, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,822
    Point:
    113
    Jeg har en enkelt gang haft problemer (og det var i Wien). Der var arrangeret bustransport fra flyet jeg ankom med (og måske var det også en smule forsinket). Tiden smuldrede simpelthen. Så jeg nåede ikke aftenflyveren til CPH.

    Austrians servicecenter beklagede meget. Jeg fortalte dem, at Wien jo da også er en flot by, så det gjorde ikke så meget når jeg nu kunne slappe lidt af på en af deres skønne cafeer.

    Jeg blev ombooket til det første morgenfly (afgang ved 7-tiden), fik de bedste ønsker om en "romantisk aften" i Wien ;) og en voucher til NH hotellet i lufthavnen:eek::eek::eek:
     
    SebastianBruun og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    244% enig - missed connection i USA er et mareridt. De kan ikke være mere ligeglade (også AA, UA) - attituden er helt klart "det er jo dig der gerne vil til XXX, ikke mig. Er det så dig eller mig der har et problem?". Øh??
     
    Henrik Olsen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hvis du er rolig er jeg rolig, du kommer jo dagen efter ;););)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    And that is a fact :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side