mit besøg står ikke som "UPCOMING POINT TRANSFERS". Kan dog efter registrere point på det besøg hvor jeg signede up. Det er dog lidt svært at uploade en invoice som er påkrævet. Jeg er jo stadigvæk på prøveperiode, så har ikke fået nogen invoice. Spændende at se hvad der sker. Mine to ugers prøve periode slutter snart.
Stadigvæk ingen der har modtaget points? (eller kan se de er på vej?) Ellers ligner det vil lidt en fuser?
Jeg har heller ikke modtaget mine point - de ligner at du kun får pointene hvis du betaler for den første betalingsmåned. Bedre med Dagens Nyheter - der er pointene kommet (1111 point).
Ser sådan ud. Måske dem Henrik har talt med har været fejlinformerede og man skal købe et abonnement..
Jeg har heller ingen Mofibo points modtaget.. og der står ej heller at nogle points er på vej fra dem. Har lige sagt mit prøve abonnement op inden det udløb her den 12. maj.
Jeg forlængede mit gratis 14 dage ved at vælge at jeg havde tekniske problemer... så har de lidt mere tid at løbe på mht points'ne
Jeg havde samme oplevelse for nogle måneder siden... (også Zalando) Jeg skrev til kundeservice 3 gange før jeg fik svar. Men derefter gik det så stærkt og alle points blev overført indenfor et døgns tid...
Zalando kundeservice? Mangler også point derfra, skrev til SAS som henviste til Zalando - Kontaktede Zalando som henviste til SAS... jeg droppede det, da det drejede sig om få hundrede point.
Jeg fik samme tilbud, uden af vælge tekniske problemer, bare at jeg ikke ville have det mere. Takke også ja til de ekstra 14 dage, som jeg fint kunne bruge netop på turen i denne uge
Har talt med folkene bag Plus Deal. Det tager op til 8 uger da Mofibo lige skal gennemgå listerne for fejl etc. Så det sker i bunker. Så det er ikke glemt - det tager bare lidt tid. Mon ikke vi har pointene på kontoen indenfor de næste 2-3 ugers tid
Til dem der skulle være blevet fanget af Mofibo men gerne ser prøveperioden forlænget lidt kan man få 30 dage gratis på følgende link Det kræver nok oprettelse med ny mail og muligvis andet betalingskort. https://mofibo.com/dk/da/audiobooks...paign=DK-Retargeting&utm_content=Step-2-maend