Måske alligevel lidt gode nyheder fremadrettet for os tilhængere af MyFlights: https://www.facebook.com/myflightsapp/?fref=nf
Man kunne håbe på at det blev starten på noget større, med et rigtig samarbejde, en android version m.m....
Flere gode nyheder, der er åbnet for Amadeus-adgang til MyFlights så app'en fungerer igen mens de arbejder på en løsning: https://www.facebook.com/myflightsapp/posts/1233818246637896
Hvad er der i øvrigt sket med adgangen til Sabre-bookinger? Synes ikke jeg kan se dette længere, når jeg vil tilføje en booking. Som jeg husker det krævede Sabre, at man også havde email-adressen som bookingen var registeret med.
er der en version til android eller er det kun til iphone?? altså MyFlights. Syntes ikke jeg kan finde sådan en app...
Har lige i dag booket en one-way billet til Boston med Norwegian og havde ikke forventet, at bookingen kunne hentes ind i MyFlighs-appen. Men det kunne den Kan ikke rose den app nok ...synd for jer android folks
Enig i at den bare er den bedste. Efter at have prøvet Amadeus/CheckMyTrip appen i sidste uge mens Myflights var nede er det som dag og nat. Og hvis bare alle *A selskaber kom med i Amadeus eller Sabre så man kunne se sine LX eller AC bookinger i Myflights appen ville det være fuldendt. Og for den sags skyld også lavprisfolkene som EZY og FR og HV - men nej de vil hellere bruge deres egen GDSer.
Der er lige kommet en update til CheckMyTrip's iOS-app i dag. Nyt i denne update: - Booking class - Booking Status - Aircraft Type - Meal - Bagage Allowance Sjovt som det lige kommer nu. Der er dog et stykke vej igen, før de når MyFlights.
Men det virker ikke Får ikke bookingklassen op på min Thai-booking (der står det er economy - ikke Q-klasse), men det gør jeg naturligvis med MyFlights
I min står der: Cabin Class Premium (Plus med SAS), ikke noget med Bookingklasse i CheckMyTrip IOS Spiller selvfølgelig med MyFlightsHD App...
Og så kom der alligevel liv i, i dag. En 737-800 blev ændret til en "737 all Series passenger" med Air Austral hvad end forskellen så er, hvis ikke ingenting..
Dejlig overraskelse i dag fra min myflights-app. Kan se, at min flyvning til BOS med DY7145 på torsdag er blevet ændret til en 789. Mon det bliver med den nyeste med Victor Borge på halen?