MyFlightApp vs ExpertFlyer etc

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af tbh, 6/10/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hmm... Myflights fortalte mig ikke om forsinkelse, men det gjorde CheckMy trip... Andre der har haft samme oplevelse? Samme tid som SAS sendte SMS.. Det ok!
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Ja, MyFlights melder ikke om forsinkelser. Kun ændringer i selve bookingen fx, hvis afgangstidpunktet ændres (altså ikke en forsinkelse).
     
    Kristian og *flyer "Synes godt om" dette.
  3. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Jeg kan ikke tilføje Air Canada booking til MyFlight, mener ellers de benytter Amadeus booking.
    Andre der har haft tilsvarende problem?
    (Jeg har kontrolleret "last name" og "email" ;))
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    Air Canada har deres eget booking system uafhængigt at Amadeus ligesom en del andre selskaber som Swiss, Emirates og alle lavprisselskaber undtagen Norwegian.
     
    Henry, HrKrogh og tbh "Synes godt om dette"
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,138
    "Synes godt om" modtaget:
    8,219
    Point:
    113
    Jeg har kunne tilføje min AC tur via SK PNR på udturen og LH PNR på hjemturen. Hvis du kun flyver AC er der desværre ikke den mulighed.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Så må jeg tilføje den manuelt.
    Takker for hurtigt svar.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fik AwardsWallet mail, mener jeg jeg gør hver søndag og der kom den her rettelse.. godt SAS, selvfølgelig vil vi sidde på hver vores række når vi rejser sammen (måske fordi jeg havde taget frit midtersæde..)

    Udklip.PNG
     
    tbh, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,784
    Point:
    93
    tbh, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    745
    "Synes godt om" modtaget:
    1,328
    Point:
    93
    Så vidt jeg kan forstå er myflights kun til iPhone ikke? Kender I nogle gode Android alternativer
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,138
    "Synes godt om" modtaget:
    8,219
    Point:
    113
    Senest redigeret: 2/10/16
    Henry og Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    745
    "Synes godt om" modtaget:
    1,328
    Point:
    93
    Forwarder I jeres booking mails? Umiddelbart kunne jeg godt være lidt betænkelig ved det
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,138
    "Synes godt om" modtaget:
    8,219
    Point:
    113
    Så begynder den kære Chris Schofield at skulle tjene penge på myflightsapp - der er fortsat en gratis version, med nogenlunde samme funktion, men opdateringer hver 48. time fra amadeus. For £4.99 om måneden kan du få opdateringer hver 24. time og flighttracking 12 timer før afgang, og for £7.99 er det hver 12. time. Jeg synes layoutet er blevet lidt mere kluntet fordi man skal forbi denne startside hver gang man logger ind nu.
    Desværre er det over mit budget for premium udgaverne, men jeg håber den kære udvikler kan tjene nogle penge og jeg vil ellers gerne støtte op om hans forretningsmodel og synes det er federe at kunne betale lidt end at skulle spammes med reklamer og trackere.
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  13. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    850
    "Synes godt om" modtaget:
    2,034
    Point:
    93
    Spøjst, på websiden står der opdateringer hver hhv. 48h, 12h og 2h for de tre niveauer.

    Ellers helt enig, håber Chris kan tjene lidt penge på den gode service. Kunne godt overveje Silver niveauet, især hvis han tilbyder at man kan betale årligt og spare lidt, f.eks. £49.95 pr år.

    Har dog ingen bookinger pt (kalenderen er helt tom! :eek::eek::eek:) så venter liiige lidt...
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    En update i dag, nu med lidt bedre årlige betingelser:

    ***UPDATE***
    By popular demand, you can now subscribe to MyFlights SILVER and GOLD status annually. If you subscribe for the year, you'll receive 12 months for the price of 10.

    Existing Monthly subscribers can upgrade to Yearly subscriptions - unused time from their current month will be discounted from the year's subscription.
     
    Henry og asf "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå ja, checkede også den her, Rank 495...

    upload_2017-6-27_11-42-43.png
     
    Ali Taran, isolCBflyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    850
    "Synes godt om" modtaget:
    2,034
    Point:
    93
    Skulle lige til at skrive det samme, du er for hurtig :D

    Men det er fedt, så skal jeg helt sikkert støtte ham med et Silver niveau når der igen kommer rejser i kalenderen (pt er TripIt sørgeligt tom, og har kun en tur med Flixbus under opsejling...)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Meget mærkeligt, fik i nat besked om en booking: "It appears that your booking 'Xxxxxx' no longer exists on the reservation system".

    En SAS flyvning i september, men når jeg tjekker både myflightsapp og SAS, står bookingen uberørt.
    Andre der har prøvet det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    587
    "Synes godt om" modtaget:
    1,673
    Point:
    93
    Har fået nøjagtig samme besked. Rimelig antydning til panik, men bookingen ligger stadig i sas appenn samt myflight
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    850
    "Synes godt om" modtaget:
    2,034
    Point:
    93
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  20. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side