Hmm... Myflights fortalte mig ikke om forsinkelse, men det gjorde CheckMy trip... Andre der har haft samme oplevelse? Samme tid som SAS sendte SMS.. Det ok!
Ja, MyFlights melder ikke om forsinkelser. Kun ændringer i selve bookingen fx, hvis afgangstidpunktet ændres (altså ikke en forsinkelse).
Jeg kan ikke tilføje Air Canada booking til MyFlight, mener ellers de benytter Amadeus booking. Andre der har haft tilsvarende problem? (Jeg har kontrolleret "last name" og "email" )
Air Canada har deres eget booking system uafhængigt at Amadeus ligesom en del andre selskaber som Swiss, Emirates og alle lavprisselskaber undtagen Norwegian.
Jeg har kunne tilføje min AC tur via SK PNR på udturen og LH PNR på hjemturen. Hvis du kun flyver AC er der desværre ikke den mulighed.
Fik AwardsWallet mail, mener jeg jeg gør hver søndag og der kom den her rettelse.. godt SAS, selvfølgelig vil vi sidde på hver vores række når vi rejser sammen (måske fordi jeg havde taget frit midtersæde..)
Ja, mon ikke at SAS har villet hjælpe jer...? Du skulle overveje i stedet at poste i https://insideflyer.dk/forums/threads/det-gjorde-i-faktisk-ok-sas.2048/
iPhone/web (www.myflightsapp.com) edit: mener at have læst at @Nicki Lolk Sørensen bruger https://play.google.com/store/apps/details?id=com.worldmate men kunne ikke finde den eller andet rigtigt spændende under https://insideflyer.dk/forums/threads/hvilke-apps-er-uundværlige-for-dig-når-du-rejser.18/
Så begynder den kære Chris Schofield at skulle tjene penge på myflightsapp - der er fortsat en gratis version, med nogenlunde samme funktion, men opdateringer hver 48. time fra amadeus. For £4.99 om måneden kan du få opdateringer hver 24. time og flighttracking 12 timer før afgang, og for £7.99 er det hver 12. time. Jeg synes layoutet er blevet lidt mere kluntet fordi man skal forbi denne startside hver gang man logger ind nu. Desværre er det over mit budget for premium udgaverne, men jeg håber den kære udvikler kan tjene nogle penge og jeg vil ellers gerne støtte op om hans forretningsmodel og synes det er federe at kunne betale lidt end at skulle spammes med reklamer og trackere.
Spøjst, på websiden står der opdateringer hver hhv. 48h, 12h og 2h for de tre niveauer. Ellers helt enig, håber Chris kan tjene lidt penge på den gode service. Kunne godt overveje Silver niveauet, især hvis han tilbyder at man kan betale årligt og spare lidt, f.eks. £49.95 pr år. Har dog ingen bookinger pt (kalenderen er helt tom! ) så venter liiige lidt...
En update i dag, nu med lidt bedre årlige betingelser: ***UPDATE*** By popular demand, you can now subscribe to MyFlights SILVER and GOLD status annually. If you subscribe for the year, you'll receive 12 months for the price of 10. Existing Monthly subscribers can upgrade to Yearly subscriptions - unused time from their current month will be discounted from the year's subscription.
Skulle lige til at skrive det samme, du er for hurtig Men det er fedt, så skal jeg helt sikkert støtte ham med et Silver niveau når der igen kommer rejser i kalenderen (pt er TripIt sørgeligt tom, og har kun en tur med Flixbus under opsejling...)
Meget mærkeligt, fik i nat besked om en booking: "It appears that your booking 'Xxxxxx' no longer exists on the reservation system". En SAS flyvning i september, men når jeg tjekker både myflightsapp og SAS, står bookingen uberørt. Andre der har prøvet det?
Har fået nøjagtig samme besked. Rimelig antydning til panik, men bookingen ligger stadig i sas appenn samt myflight
Der var åbenbart en systemfejl i går aftes: https://twitter.com/MyFlightsApp/status/879978965464756224 Edit: Facebook opslaget er lidt mere informativt...: https://www.facebook.com/myflightsapp/posts/1619871908032526 TLDR; ingen grund til panik, gå evt. ind på MyFlights, og klik på 'check for changes' så skulle det fungere igen.