@RasmusH - jeg er fuldstændig enig...
Nu lukker de også ned på mail vedrørend ekompensation:
"Hej Kristian .
Vi har fået besked på at klager over ændringerne i lounge og fast track, kan kontakt Customer Care.
Det kan du gøre via dette link:
https://www.care.flysas.com/selfservice/feedbackform/?lang=DA&market=DK&logout=true
Så finder de en løsning sammen med dig.
Vil ønske dig en god jul."
Det kom efter jeg havde sendt den her imorges:
"
Hej med jer,
jeg er faktisk ked af det her svar, det er "standardsvar" af værste skuffe!
Jeg kommer med konkret problemstilling og jeg bliver mødt med standardsvar, det er ikke ok. Jeg synes selv, men det skal måske revurderes, at jeg er en kunde der lægger penge i jeres forretning og i forringer min rejseoplevelse betydeligt. I kommer med et ikke konstruktivt svar til mig, hvorfor ikke?
Betragtes jeg som en loyal kunde, når jeg skriver til jer vedrørende mine oplevelser og kommende devaluering af SAS Plus og min status? Jeg synes det ikke, i kommer ikke med konstruktive forslag eller en måde, at fortælle mig på, at jeg betragtes sådan. Selvfølgelig passer SAS og Staralliance, godt til mit rejsemønster, men på mine "feriedestinationer", har jeg valgt jer, fordi jeg synes jeg fik værdi for pengene, så som Fasttrack og lounge for hele familien. Det incentive er væk nu... - desværre!
Der er for lidt dialog imellem jer og jeres kunder, jeg forstår ikke i, at i ikke varsler disse tiltag i god tid. Faktisk, kunne man snildt have gjort det lidt lettere ved, at skrive til sine kunder med, at man stopper samarbejdet med 3. partslounger, man kunne have givet en 10€/15€ voucher til de forskellige lufthavne eller hvad ved jeg, man kunne have undersøgt muligheden for, at tilkøbe fasttracks osv. - men det er jo ikke mig, som kunde, der skal komme med disse ideer, i burde melde klart ud også, så man ikke bare læser det på den svenske SAS.se og får en mail, der beskriver, at i opgraderer svenske og norske indenrigslounger, men glemme rlige at sige, at i lukker 34 steder på samme tid...
Ærligt, som kunde føler jeg mig lidt snydt og faktisk som en "Premiumkunde" endda endnu mere snydt..
Kristian"
Click to expand...