New York

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 26/3/17.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Har fire overnatninger i New York i slutningen af måneden. Vil gerne prøve et nyt hotel. Nogen gode forslag? Der skal være pool :) Budget, helst ikke mere end 4K pr. nat.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Så skal du overveje en af følgende:
    - Royalton Park Avenue på 29th Street.
    - The Watson Hotel på 57th Street.

    Førstnævnte er virkelig lækkert ;)
     
    T4L, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Flot, troede jeg havde skrevet det, men vi har tidligere boet på Royalton (dog dengang det var Gansevoort), og det var noget andet jeg gerne ville prøve :rolleyes::eek:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Crowne Plaza Times Square Manhattan & Parker New York (56th Street) er heller ikke at udelukke ;)

    Så slutter min erfaring dog også med pool hoteller i NY ;)
     
    T4L, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  5. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    T4L, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  6. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det har jeg tilfældigvis booket (på point) til maj, og ser frem til at prøve det. Området er super sprødt.

    Nogen tips/ting man skal være opmærksom på mht. hotellet, ud over deres latterlige $25 pr. dag "destination fee"? :)
     
    T4L, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Parker ser rigtig godt ud, lige over 9K for de fire nætter, så det er jo pænt med den beliggenhed. Hvad syntes du om hotellet?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    En af mine små favoritrestauranter er lige om hjørnet ved Tompkins Square :):
    http://www.gnocco.com/
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  9. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,470
    Point:
    113
    Nu gør du det jo lidt til en udfordring med kravet om pool. ;) Der er selvfølgelig altid Park Hyatt med en helt fantastisk pool. Men det er sindssygt dyrt. Jeg sparer altid mine Hyatt point sammen for at få råd til at booke en nat eller to der og så bliver det til en lille fest.

    Jeg tror Parker, som @Thorbjoern foreslår, med den super beliggenhed vil være et godt valg. Jeg boede der for et par år siden, da det var en del af SPG-kæden og hed Parker Meridien. Der var lidt af en skandale, fordi hotellet angiveligt snød med bonusnætter. I starten af sidste år forlod hotellet så SPG og rebrandede som en del af Luxury Hotels of the World. Det varede ikke så længe og for nogle måneder siden kom hotellet ind under Hyatt og hedder nu Parker.

    Da jeg boede der var værelserne lidt slidte. Men på Flyertalk berettes der om, at renovationer er undervejs og standarden forventes forbedret. I denne anmeldelse https://thepointsguy.com/reviews/the-parker-new-york/ har forfatteren dog åbenbart ikke lagt mærke til nogle renovationer. Hotellet huser et meget kendt morgenmadssted Norma's og et burger kultsted The Burger Joint, se for eks. her https://travelfoodpeople.com/blog/2018/4/30/new-york-secret-burger-at-the-parker-meridien.

    Jeg har i hvert fald tænkt mig at prøve hotellet igen, især hvis prisniveauet holder.
     
    SophieHendriksen, asf og Henry "Synes godt om dette"
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Haha ja, den med poolen giver lige udfordringen et hak ;) ellers er der jo så mange gode hoteller i New York det bare er at bestille...

    Tak for link til anmeldelsen af TPG om The Parker. Synes virkelig ikke hotellet ser særlig tiltrækkende ud på hans billeder :eek: det gider jeg ikke, det er jo ikke billigt heller. Jeg må vist bløde lidt ekstra og snuppe Park Hyatt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    De der destinations fee er virkelig en spøjs ting. Hos Grand Hyatt får man simpelthen værdier der jo nærmest er en konge værdi, for de her $30 de vil have.. det er lidt tosset
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  12. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Man kan vel også bare bo, på den anden side af Hudson river ?
    Til efteråret skal vi en tur derover og har booket “Embassy suites by Hilton Secaucus Meadowlands”.
    Der skulle være bustransport til Manhatten lige udenfor døren.
    237 $ pr nat for 5 personer, inkl morgenmad og drinks/snaks om eftermiddagen.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det kan man, men Forstadsfruen vil gerne være i gåafstand fra Barney's :D (mens barnet er parkeret i poolen).
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Overvejer en tur til NYC i slut september, synes overnatninger med Hilton kæden ser lidt uoverskuelig ud, nogen der har nogle gode bud på, hvor man skal bo?

    Har set på Conrad og Millenium nede i Downtown? nogen erfaringer?

    Ellers har jeg set på Times Square området, men ellers er jeg åben for andre gode forslag..

    Synes godt nok det er dyrt, så vil nok bruge point, er Hilton Honors Diamond, nogen der har erfaringer om man får nogle upgrades eller perks på hoteller der?
     
    Henry, T4L og THammer "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Der ligger et Hilton Garden oppe omkring 54 ca mellem 5th og 6th av. En af mine venner boede der for nylig og var fint tilfreds. I min optik rigtig god beliggenhed.
     
    Henry, T4L, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Har kun boet der en enkelt gang. Men har spurgt kollegaer som ynder at bo der når i NYC. De får altid diamond upgrades hvis ledige værelser, men ikke noget særligt ud over hvad diamonds er vant til tror jeg.

    Fin udsigt over byen selv fra lavere etager og Ground zero mindesmærket.

    1FE69CBD-94A0-4117-95AD-BDE8D0A32255.jpeg
    94448FB0-1041-40BA-8BB0-7675F00F9683.jpeg
    Men husker gaderne omkring som ikke noget særligt hvad angår restauranter ol. Men meget kan være sket siden okt 2017 ;) Men subway rundt om hjørnet.
     
    Baadsgaard, Henry, T4L og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Umiddelbart synes jeg ikke det er et område som er spændende at bo i medmindre man altså har et ærinde der. Som du påpeger restauranter mm er ikke i top.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  18. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,470
    Point:
    113
    I marts måned havde jeg 3 overnatninger på The Quin, som på det tidspunkt lige var kommet ind i Hilton portfolio'en. Det er en slags boutiquehotel som ligger 2 blocks fra Central Park, hvilket er min foretrukne beliggenhed i NY. Hotellet er en del af Hilton Grand Vacations og man har derfor ikke krav på mange af de normale Diamond fordele, såsom gratis morgenmad og opgradering hvis der er tilgængelighed. Men jeg spurgte høfligt ved check-in og fik så alligevel en opgradering til en suite, som var superlækker, specielt set i lyset af hvor små hotelværelserne i Manhattan plejer at være. Jeg var virkelig tilfreds og ville ikke tøve med at tage tilbage til denne lille perle.
     
    SophieHendriksen, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    god udsigt fra Millenium hotellet...
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det hotel ville jeg så lige checke ud, det værelse jeg så på kostede 775 USD++ per nat og hvis jeg brugte point.. 262,000 Point.. - det er vist lige lidt over min kategori...

    Enig, ser godt ud!
     
    THammer, Henry og SebastianBruun "Synes godt om dette"

Del denne side