New York

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 26/3/17.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, men havde tænkt mig, at brække miniferien op i 2 bidder, en oppe ved Central Park og det område med teater, shopping osv osv - så en dag nede Downtown, Financial District med Ground Zero, Staten Island, Battery park osv osv...

    Har fra en onsdag aften til Lørdag aften, så taler om 3 overnatninger og altså 3 fulde dage! Derfor den prioritering..

    Nå ja, der er kommet lidt uskik også i New York, bla. Hilton New York Midtown lægger USD 30 på regningen per dag.. : "Daily Mandatory Charge will be added to the room rate and includes: Urban Destination Charge with premium guest internet access (3 devices); daily $20 beverage credit in Lobby Lounge or Bridges Bar; daily $10 food credit in Herb N' Kitchen (grab and go only); local and toll-free calls."
     
    Nielspg, Kenneth K, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, det må dreje sig om en enten "Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West" på 54th/7th eller "Hilton Garden Inn Times Square" på 49nd/8th? - sidstnævnte har jeg boet på, mega centralt, dog meget små værelser...
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Den på 54th. Jeg gik bare forbi selv, så kender ikke størrelsen på værelserne men New York er jo lidt håbløs der medmindre man vil give en masse penge for det.
     
    Nielspg, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  4. Steen Madsen

    Steen Madsen Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    13
    Vi har boet på Hilton Times Square et par gange, det ligger dejligt centralt.
    Pæn værelses størrelse af et NY hotel at være.
    Jeg har desværre ikke status så jeg ved ikke noget om opgrade.
    Vi gav 816,53 DKK pr. nat uden morgenmad gennem Hotels.com i febuar.
     

    Attached Files:

    • 1.JPG
      1.JPG
      File size:
      4.6 MB
      Vist:
      11
    • 2.JPG
      2.JPG
      File size:
      3.2 MB
      Vist:
      11
    Senest redigeret: 8/6/19
    Nielspg, Henry, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    :eek::eek::eek: 775$!!!! Jeg betalte 274$ + tax. Jeg var heldig og fik en Best Price Guarantee igennem, hvilket giver et nedslag på 25%. Så det kan godt betale sig at forsøge sig med. Men ca. 775 minus 25% er stadigvæk en mundfuld! Der må være noget der foregår på hotellet eller i området på det tidspunkt du rejser.
     
    Nielspg, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Haha, det er lidt spøjst hvor forskelligt man ser tid. Jeg ville netop synes, at tre dage var alt for lidt til at dele op og bo forskellige steder. Jeg synes det er irriterende at skulle pakke ud og pakke igen hele tiden. Men okay, jeg har nok mere med at pakke ud end dig forestiller jeg mig :D

    Men hvis det er tilfældet, så snup det der Hilton Garden Inn på 54, det er god lokation deroppe og så tag det nede downtown som @isolCBflyer beskriver. Problem solved :cool::p

    PS. Ja, de der sindssyge ekstra beløb de lægger på.... man skal virkelig se sig om. Så vidt vides er konkurrencen på prisen på portaler så hård, at alle skraber prisen så de ser billige ud og så lægger de en masse gebyrer på bagefter.
     
    Nielspg, T4L, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Prøv også at se på The London NYC https://www.thelondonnyc.com, som også ligger tæt på Central Park. Dette hotel har kun suiter, er ved at blive renoveret og bliver snart rebranded som Conrad. Jeg har boet der en gang inden renoveringen og var egentlig ret godt tilfreds, selvom det hele var lid nedslidt. Men mon ikke det bliver fint nu. Prisen svinger meget afhængig af rejsedatoerne. Du kan måske lige tjekke om den er fornuftig på dine datoer.
     
    Nielspg, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Har også boet der et par gange - er ret glad for udsigten derfra og værelserne er ikke så små som de ellers kan være andre steder.
     
    Nielspg, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Har en søndag i slut september i New York og overvejer lidt om der er nogle steder man skal spise brunch, så derfor har i nogle gode steder som i kan anbefale?
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    The Standard Grill i Meatpacking District, jeg ved ikke om det er den bedste brunch, dem er der nok mange af, men. den er blandt de mest hippe brunch steder i NYC.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Der er en NY Restaurant (i øvrigt også en KBH restaurant ) på Travel & Leisures 14 best brunches in the world liste https://www.travelandleisure.com/food-drink/restaurants/best-brunches-in-the-world

    Jeg har aldrig selv prøvet det. Men specielt hvis man er til røget fisk, så lyder Russ and Daughters da som et spændende forslag.
     
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,517
    Point:
    113
    SophieHendriksen, Nielspg, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Helt mennesketomme billeder. Det er fuldstændig spøgelsesagtig, wow!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side