Kan ikke lade være med at smile lidt her....
Naturligvis mister SAS kunder, ligesom det er ganske naturligt at SAS kommer til at hente kunder her. Sådan vil det altid være i en situation som denne, men flere af jer skriver det som om at SAS har kunnet vælge og vrage i forhold til deres fremtid og ejerskab - sorry, men virkeligheden er at SAS har stået 2 minutter i lukketid og fået en gave serveret. Javel, ja, en af de gaver man ikke kan bytte, men dog bestod gaven i overlevelse. Og ikke alene en overlevelse, men også med noget der tyder på en kraftig styrkelse af CPH som mainhub, og med en god chance for en lang række nye direkte ruter ud af København.
For mig betyder en lang række direkte ruter nu engang mest, og såfremt det betyder at jeg må købe mig adgang til en bedre lounge i en lufthavn/alternativt nøjes med en middelmådig lounge, ja så foretrækker jeg det.
Alternativet med en udsultet CPH, og uden nævneværdige direkte ruter havde været langt værre!!!
Og husk på, SAS har gennem de seneste mange år været stedbarnet i *A, uden mulighed for at komme med i Atlantic JV, med svagere tilgængelighed til codeshare, award tickets m.v. Her forventer jeg at man med det nye AF-KLM-SAS vil spille en langt større, og vigtigere rolle, til glæde for os der stadigvæk sætter os ombord i deres maskiner
Click to expand...