Oplevelser som Diamant?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 20/9/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    intet, det ved crew intet om, køber også relativt dyre billetter på økonomi og får ingen perks af nogen... - kun dengang jeg havde fødseldag og de kom ned med et glas champagne til mig... - oplevelser som Diamant
     
    Kenneth K, OIB og Henry "Synes godt om dette"
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Jeg har også et par gange fået udsøgt behandling af en 'erfaren kvindelig dansk purser'. Gad vide, om det er den samme? Men i hvert fald dejligt, at den slags også sker :)
     
    MaleneChristensen, Henry, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Hmmmm ;)
     
    Baadsgaard, jespersm, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    I går ombord på ARN-CPH i GO, purseren klikkede på sin iPad lige inden jeg kom til mig, og sagde mit navn, og spurgte hvad jeg ønskede. Det er første gang jeg har prøvet det, blev faktisk lidt flov, men sad med sådan et løjerligt skævt smil bagefter og nød min Plane Ale! :D;) Tror måske iPaden er nøglen til den slags morsomheder;)

    Er ombord på SK953 til MIA nu, kan se de har en iPad stående, gad vide om vi skal lege navneleg igen!?:)
     
    AMJ, Henrik Olsen, Flyvefisken og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Samme her hos Air France CPH-CDG i går hvor purseren kom med sin ipadde. Der var vist rigeligt med ferietrafik, så jeg var nok den eneste guld kunde ombord. "Er alt vel? Har du nogen forslag?" "Erm, tjah, well, må jeg lige vågne først?" :)
     
    Luxury_Globetrotter, Henrik Olsen, Flyvefisken og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Med ≈ 50 turer med SAS som EBD har jeg stadig tilgode at blive tiltalt med navn.. dog har de altid styr på det... måske også fordi nødudgangsrækker er optaget af EBG/EBD størstedelen af gangene i SAS GO
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Under SAS-eventen på Langeliniepavillonen sidste år blev der blandt andet sagt, at en af de nye benefits ville være, at EBD'er ville få adgang til 4 garanterede awardbilletter (2 på Plus).

    Er der nogen der har erfaringer med det? Mon det hjælper at skrive til diamond-mailen?

    Skal bruge 3 stk. billetter til den lille familie, som skal retur fra Asien i de første dage af august.
     
    Henry, Ulrik, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    tror jeg ville have forsøgt at skrive til diamant mailen. Mener at have læst før at de kan frigive ekstra pladser....
     
    Henry, tbh og PeterA "Synes godt om dette"
  9. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det mente jeg også, at jeg havde læst et sted. Godt du bekræfter mig i det.

    Har smidt dem en mail. Må se, hvad de siger. Er ret hooked på at spare 10.000 kr!
     
    Henry, tbh og Schlandy "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg havde brug for at tømme min konto og skal til SFO til sommer og skrev til diamant om de kunne hjælpe mig da bonusbilltterne endnu ikke var frigivet på det tidspunkt. De hjalp med billetterne, men om det har noget at gøre med løftet fra sidste år , ved jeg ikke
     
    Henry, PeterA, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Lige et follow-up.

    Skrev til diamond-mailen og der blev svaret ganske hurtigt, at det ville de gerne hjælpe med. Det fremgik ikke nærmere om det havde noget med garantien at gøre (som Ulrik nævner det).

    Bum. 3 stk billetter booket 4. august hjem fra HKG.

    Havde i øvrigt luret på at tage til US her i Kr. Himmelfartsferien, men ville ikke give en bondegård for det. På SAS' hjemmeside var der umiddelbart ingen ledíge award-billetter, men da jeg talte med en salgsagent, sagde de, at der skam var bonusbilletter på EWR-CPH den 28. Fik endda plads på række 30! (flyver derover med DY for peanuts).

    Det kunne således tyde på, at man ikke får et retvisende billede af ledige bonusbilletter inde på hjemmesiden.
     
    OIB, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Nå - så blev man de 1.200 kroner fattigere...
    Pga. af Terror I Manchester blev den concert, jeg skulle have overværet her I weekenden, aflyst... Hotellet kunne jeg annullere, men min Go Light billet kunne jeg ikke få pengene retur for. Det regnede jeg heller ikke med. Til gengæld ombookede jeg til en anden dag for at få lidt ud af dem. Pris: 1.200 kr. (600 pr. vej)

    Ikke at jeg er utilfreds, for det er jo spillets regler, når man køber den billettype, men jeg have håbet lidt på, at dels terror-halløjet og min Diamant-status kunne formildne omstændighederne lidt. Men desværre :)

    Nogen andre, der har haft held til at ombooke uden gebyr?...
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    havde det ikke været billigere at afbestille og bestille igen. Har selv lige afbestilt en tur/retur til MAN, og fik over halvdelen af billetten tilbage i skatter og afgifter.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  14. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    arg... dumt.. jeg tænkte ikke på skatter og afgifter - at de blev refunderet.. Jo, så har du måske ret. Har ikke lige set, hvad skat og afgift er, men billetten var til omkring 2.600 kr. total.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Fuldt fly fra Dublin i dag, eneste ledige sæde var det ved siden af mig. Blev ovenikøbet opgraderet til Plus, så fik også prøvet de nye Thai bokse, eller Cubes som de kalder deres nye koncept.
     
    Kenneth K, Henry, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Vores normale penneven har har fået forstærkninger, eller det var i hvert fald et nyt navn jeg fik svar fra. Der var der også brug for med 3 dages svartid forrige gang jeg skrev.
    Mit Eb nummer var blevet tilføjet forkert og derfor var jeg ikke noteret som diamant på manifestet, på trods af jeg havde *G registeret fint. Hmm - eller ikke helt da den prøvede at charge mig for sædevalg på hjemturen, hvilket ikke er normalt for *G? Nå- det blev rettet og jeg fik tildelt sædet jeg ønskede på hjemturen.
    Ved dog stadig ikke hvad jeg havde gjort forkert ved at skrive EBD********* som bonus nummer..
     
    Henry, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  17. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    ved ikke om dette er rigtig tråd, men jeg prøver:)

    min kone og jeg har bonus billetter i business fra OSL-MIA nu søndag 9/7. vi sad lidt i weekenden og snakkede om at tage begge børn på 9 år med en tur. billet prisen på vores afgang var helt vanvittig, så slog det egentlig fra os. Prøvede, som et skud i blinde, at sende en mail til diamant mailen om der var nogen mulighed for 2 ekstra bonus billetter på afgangen. Og sørme om de ikke svarede i dag at de kunne booke 2 x plus, med sas Premium rabat, til 60.000 EB point.
    synes det er god stil !
     
    AMJ, Baadsgaard, tbh og 10 andre "Synes godt om" dette.
  18. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Hvor lyder det da bare lækkert :)

    Hvordan fungere det med børn i Plus og jer i Business? Må de godt gå op til jer og snakke, eller er det et no go?
     
    Ali Taran, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    regner med det vi deler os 1+1 i begge kabiner
     
    PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    HVAAAAAD, ungerne må sidde nede, de kom sidst... - nu går der vist for meget lighed i den...:D:p:cool: - fedt det kunne lade sig gøre...

    Venter stadigvæk på en mail fra SAS med en courtesy upgrade
     
    AMJ, Baadsgaard, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side