men ok, det giver jo ingen status ser jeg... - for AA følger kalenderåret, det når jeg ikke, men får jo en masse rare point...
AA følger kalenderåret og bonus milesne er ikke elite qualifying. Så som sagt status = BA og hvis du vil have miles = AA
Prøv evt med et statusmatch hos AA inden afrejse - det er et forsøg værd, vær dog opmærksom på at en evt. Match'ed status udløber med udgangen af februar. Send et screendump af *A status og en sang fra de varme lande til: [email protected] Ville ønske jeg havde set denne deal! God rejse
Er du sikker på at dette også gælder danske statsborgere? Synes ikke jeg kan finde andet end - "Residency requirements - residency is based on the primary address listed on your AAdvantage account"
Jeg mener der er rapporter om udlændinge der modtager. Jeg kunne ikke se noget i T&C om det kun gjaldt amerikanere.
Jeg hører gerne svaret, da @Kristian og jeg skal afsted til november. Så gælder det kun for US folk, så beholder vi nok væres optjening i BA.
Men eftersom BA's promo klart stater at det kun er for nye bookinger, så giver det vel mest mening med kreditering til AA.
Jeg flyver WTP på en eksisterende booking d. 11 og regner med at kredittere den til BA for at få 100% avios bonus og adgang til First lounge osv i LHR. Så burde vi have et par datapunkter...