Amomas største fejl er vel egentlig, at de padler rundt i hvor mange der egentlig er booket til, hvorvidt børn skal sove alene eller sammen med jer og hvorvidt der eventuelt skal betales ekstra for børnene. De har tydeligvis ikke rigtigt styr på noget, men det er vist fastslået for længe siden!
Udover jeg ligesom er med på du (forståeligt nok) er utilfreds over situationen, så er jeg i tvivl om, hvad dit krav er? Vil du have Amoma til at betale for en upgrade til et dyrere værelse, nu hvor I har fået lov at beholde det oprindelige værelse (men med en sengekonfiguration, du ikke er tilfreds med)?
Du har jo netop fået lov at få det oprindelige værelse til jer alle fire til den oprindelige pris. Nej der står ikke specifikt de skal sove i "existing bedding" i dit screendump, men der står heller ikke noget om ekstra senge. Det er noget fnidder, og jeg tror ikke du kommer nogen vegne i forhold til at få Amoma til at give dig en upgrade - men du kan jo heldigvis også være ligeglad med hvad jeg mener
PS. Jeg er, modsat
@jakobv84 , jurist, og mit råd er, som sagen har udviklet sig, at få dem til at annullere bestillingen. Din egen tid er selvfølgelig noget du kan bruge som du vil, så du kan jo køre sagen så længe du orker, men jeg ser altså ikke n0gen smoking gun, omend jeg er naturligvis heller ikke bekendt med schweizisk lovgivning.
Hvis det kun koster 1000 kr. mere at booke direkte på hotellet, så synes jeg det er en lav pris for at få ro i sindet over tingene spiller, når I kommer derud.
Click to expand...