Er der nogen der har fundet datoer med de priser? Gennemgik hele året for Singapore uden at finde andet priser i lejet 1400-1500€ per vej.
Ud af EU er vel begrænset hjælp, der var f.eks. de der BA F priser ud af polen mener jeg det var, langt dyrere end dette og ingen hjælp at hente. Der har også været UA F ex UK men det var måske endnu mere åbentlyst en fejl. ET til JNB var vel nærmest et godt tilfælde. Men jeg støtter da alligevel en hver der har prøver, det er kun fedt at læse om folk der får noget ud af det! Må indrømme jeg aldrig selv har booket med dem, men mener at have læst om nogle cancellations og endda længe efter booking. Mener dog nogle ex-DME priser har holdt. Måske jeg bare er for pessimistisk.
Yes, byttet om på øko on biz. Men 4400 kr retur til Adelaide er trods alt en fin pris (med gode connections, dog 320er til Doha).
Opdagede lige min prisspecifikation på min Qatar billet til KUL... Nogen der kender koderne? Men interessant at selve billetprisen kun er 340 DKK (men brændstoftillæg er vel også en slags billetpris)... Date 15-Jul-16 Ticket Fare DKK 340 Carrier imposed Fees DKK 2100 YQ, DKK 56 YR, DKK 179 ZO, DKK 8 PZ, DKK 111 MY, DKK 7 D8 Total DKK 2801
YQ = carrier imposed surcharge / fuel surcharge -- 100% en del af billetprisen YR = carrier imposed surcharge / fuel surcharge -- 100% en del af billetprisen ZO = Denmark Passenger Service Charge -- skat/afgift PZ = Qatar Passenger Service Charge -- skat/afgift MY = Malaysia Passenger Service And Security Charge -- skat/afgift D8 = Malaysia Goods and Services Tax -- skat/afgift
Har netop købt Retur CMB-DOH-CAI i I og A classes som MR på vej til Platinum. Pris LKR 76461 (525 USD). Rejser i oktober. Den giver 84 Q-credits og Al Safwa adgang i Doha on the way out. 11½ time i transit skulle vel være tid nok for en proper stock taking.... Det er næsten lige så dyrt at positionere sig til Colombo i økonomi-klasse som premium rejsen koster. Flyver HUI-SGN-KUL-CMB med hvs. VN, MH og UL på 3 forskellige biletter...
QR starter idag endnu et flash sale på 48 timer - ikke noget specielt men OK pris for en BKK tur på economy Bangkok Economy Class 3,609 DKK Business Class 15,599 DKK Phuket Economy Class 3,949 DKK Business Class 16,199 DKK Auckland Economy Class 6,129 DKK Business Class 18,369 DKK Singapore Economy Class 4,309 DKK Business Class 14,239 DKK link : https://www.qatarairways.com/en-dk/offers/online-sale.html?cid=EMDK133290