Okay, lige der blev det hele lidt mærkeligt Men, SAS burde bruge det aktivt i deres markedsføring af bookingklasser:
Ja ja, så er der måske mulighed for en ny crazy tur i '19: SAS schedules one-time Austin service in March 2019 Posted 26 October 2018 04:30 SAS during the month of March 2019 once again scheduled one-time service to Austin, on board Airbus A330-300 aircraft. Service will operate as Copenhagen – Austin – Stockholm Arlanda routing, with following schedule. SK6951 CPH1145 – 1525AUS 333 06MAR19 SK6952 AUS2015 – 1235+1ARN 333 12MAR19 Eller en nem måde at komme til SXSW19.
Hmm... Har de tænkt sig at parkere flyet der i 6 dage? Jeg tænker at hvis der kun er 1 afgang hver vej, så bliver der vel desværre ikke ligeså billige billetter? Og derudover ville jeg ikke gide turen for 200 point hver vej
Sidst mener jeg, at de fløj flyet mere eller mindre tomt tilbage, forstå det hvem der kan!? Og så retur flyvningen til slut i festival perioden fyldte de op med tosser fra ARN til AUS. For 200 point hver vej - no fucking way!
Skal man lege djævelens advokat en stund, så kan det jo læses stik modsat: Nemlig, at så vil han ikke deltage uanset om han går glip af nogle point. Men i så fald kan den efterfølgende smiley til en vis grad siges at sende et lidt blandet signal.
Når man kan optjene flere point på et 14 dages prøvemedlemskab af Information gennem pointshoppen end på at flyve ARN-AUS t/r, så tager jeg sku bryster over basispoint!! P.S. @SebastianBruun du misforstår budskabet
Sidste år kunne du få nogle helt vildt billige billetter på “færgeflyvningerne”. Men lige i øjeblikket er det alt end billigt (og jeg kan ikke finde billetter til færgeflyvningerne - gad vide om de bruger flyet på en ekstra tur fra/ til ORD eller EWR?) og når man så skal udsættes for et all inclusive charterhelvede og nul point, så tror jeg s.. også jeg hellere vil tygge mig igennem Information - trods alt.