Rejse deals 2015

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    hvis man vil have mere end 9 dage i NZ kan man tage afsted en eller flere uger tidligere, men prisen ændrer sig hvis man rykker dato for retur rejsen.
    kan kun bookes gennem "Den Danske Rejsegruppe" :/ (seat24/flybillet/supersaver)

    super god pris... tilslutningsflyvningerne kan være lidt mere pebret, specielt hjem.
     
    Senest redigeret: 8/11/14
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Hvis du ikke må "selv", så kan det være du kan tage med @Jørgen :D
     
    Frequie, Henrik Olsen, Ekeren og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kommer nok an på hvilket program du vil registrere dem på. Er det til SAS EB ser det ikke alt for lovende ud, så vidt jeg kan se. Ud fra hvad jeg kan se er det formentlig kun på strækningen ZRH-BKK med LX at der kan optjenes lidt point, gætter på 25%. Men det er ikke umiddelbart til at se hvilke bookingklasser billetten bliver udstedt i, så lidt svært at fastslå.
     
  5. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,659
    Point:
    113
    Det er tit billigere at flyve fra Hamborg end fra København. Det er et godt alternativ, specielt hvis man ikke bor så langt fra og kan køre i bil dertil. Her er et godt eksempel til en lidt anderledes destination. Fra København koster det 400 eur mere med samme flyselskab. Jeg har fundet prisen helt ned på 3.945 kr. på Bravofly, hvis man betaler med Visa. Jeg har dog aldrig brugt dem før, så ved ikke hvor pålidelige de er.
    upload_2014-11-10_13-5-10.png
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Henrik Olsen, Simon Hermansen, Clipper og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    De har været et godt stykke tid nu. Man kan flyve CPH -> PEK (flere dages stop over!!!) -> BKK/SGN/SIN/HKT/MNL -> FRA til omkring 3600 kr afhængig af ruten.
    Giver 50% miles på EB
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Norwegian har også en tur til LAX i vinterferien (uge 7) til 2999, direkte med deres Dreamliners.
    Men det koster selvfølgelig for bagage og mad osv... så tror måske jeg selv kigger efter noget andet
     
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Når du kan komme med BA/US til 3360 kr (eller 3401 med BA og super hurtige connections i LHR også i uge 7, så skal du da være meget interesseret i en laaaang vinter ferie (hvis du kommer afsted) for at tage norwegian...
     
    Schwert, Kristian, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Og med 3x ryger vi ned i kr 2817 visse dage (fx 10-17feb). Jeg tør slet ikke tænke på hvad den kan komme ned i med 1x.
     
    Schwert, THammer og tbh "Synes godt om dette"
  12. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Jeg forsøger at rejse feb. 6-17, og der går BA sammen med United og Finn om 23 timers rejsetid :/ Er Norwegian så slemt? Det er bare ærgerligt ikke at få mad ombord og så lidt bagage. Jeg forsøger egentlig at komme til SBA for at besøge en ven, men det koster 5000!
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Du kan da godt flyve til LAX for 3500 på de dage http://www.kayak.dk/flights/CPH-LAX/2015-02-06/LAX-CPH/2015-02-17 men så er der selvfølgelig lige en tur op til SBA.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Hvis du har lyst til lidt hyggelæsning er der links til et par artikler under denne tråd:
    http://forum.bonusfeber.dk/threads/norwegian-og-deres-long-haul-operation.103/

    Det er sikkert fint hvis der mod forventning ikke er problemer, men efter flere dages forsinkelse, uden hotel og med kiks og vand som "mad", så må det være surt også at skulle gå gennem retssag for at få sin rets pligtige erstatning, nu hvor norwegian fastholder at at MX ikke er noget de kan gøre for.
    23 timer virker på mig ikke slemt for prisen, men turen fra JFK-LAX er selvfølgelig også uden mad, men med ikke alkoholiske drikke. Tag lidt snacks med :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  15. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Jeg så det godt, men jeg synes 23:30 timer er lang tid, specielt når man efter ti tid i luften, skal sidde yderligere 6:30 uden mad. Jeg tænker at det virkelig ikke kan være så svært for Norwegian at flyve direkte, men til 11 timer i luften er 8kg jo næsten ikke engang nok til snacks hvis man ikke får mad :) TUren til SBA er desværre dyr med fly, men så er der jo Amtrak.

    Expedia.com har rimelig priser og fantastiske fly tider, men de bliver haglet ned på Trustpilot, så jeg ved ikke om de er til at stole på. Heldigvis er længe til Februar, kan se at jeg bestilte samme tur 10. jan i år til 4350 kr pr. person til SBA direkte hos LH!

    Men om ikke andet, er det første gang jeg har set Norwegian har rimelige long haul priser der ikke ligger total off-season!
     
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Trustpilot giver jeg ikke en krone for.
    Jeg sender folk afsted hver dag med bookinger hos alle mulige OTAs, og jeg kan garantere dig at Expedia er en af de bedste.

    Norwegian er sikkert fint nok. Hvis de flyver. Med B787. Hvilket de gør. Nogle gange. Ellers er du Kjosfast.

    X=250&V=5_Kjosfast.jpg
     
    Ekeren, Frequie, Clipper og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå for den da. Jeg må indrømme jeg som regel går direkte til forum'et. Sorry.
     
    tbh, Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Vær dog opmærksom på at BKK har en lidt anden rejseperiode end de øvrige destinationer og ikke kan bookes over julen - såvidt jeg kan se.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side