Rejse deals 2015

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Hvis man laver lidt fiksfakseri med datoerne kan man også få lov til at have tre dages stop-over i Tokyo NRT! Det gør da helt ondt i hjertet at jeg har brugt mit rejsefravær fra gymnasiet allerede :(
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg kan sagtens skrive under på, at du har hårdt brug for den tur, hvis det skal være :eek::cool:
     
    tbh og jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har besluttet at selvom RTW for 4.000 lyder ret fristende så ville det være helvede på jorden med en 1år gammel lap infant i økonomi så det bliver en pas for mig. Spørgsmålet er vel hvor mange gange rundt om jorden @jefi99 når :)
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,659
    Point:
    113
    Finnair har nogle rigtig gode biz priser fra Hamborg til Delhi som nogen måske kan bruge. upload_2014-11-25_15-29-26.png
     
    Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Fra VCE kan vi komme endnu længere ned:

    win.png
     
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Det er fristende, og tidligere i dag kriblede det faktisk i fingrene for at booke. Men jeg har ingen status hos den dér tredie alliance (aka SkyTeam), og vi ved jo at de her self-dumps kommer med jævne mellemrum alligevel, så jeg står over denne gang.
    Men om seks timer sidder jeg i taxaen på vej til lufthavnen for at flyve første del af mit MH biz BA TP run, og det er nok for mig lige nu... ;)
     
    Henrik Olsen, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  7. rhp

    rhp Medlem

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    Jeg kan finde god availability på MXP->SIN->LAX på expedia til 1900 kr gennem hele april, dog uden at have taget den hele vejen gennem betaling, men jeg har ikke set layovers i NRT/HND længere end max 8 timer? Hvor finder du 3 dage - det gør jo det hele endnu mere interessant :)
     
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Det var i feb, og det var MXP -> SIN -> NRT / HND -> LAX til 2300, men der var kun 2 billetter tilbage og jeg kan simpelthen ikke huske datoerne
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,753
    Point:
    113
    Det som var issuet var at der efter booking kom en mail med at der IKKE var muligt at checke bagage ind på den billetklasse, hvorimod på selve billetten det var muligt. Så dette var emnet for snakken.

    /Henrik
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,753
    Point:
    113

    @jefi99 - du må gerne komme retur til mig når du har lidt tid - jeg har besluttet mig at konvertere til BAEC og jagter derfor sølv. Tager en QT+ tur til IAD om 1½ uge og det giver mig 220 TP. Så skal lige have lidt flere på kontoen for at få sølvet hjem som er første mål. BAEC Guld er noget som jeg tager som bonus om jeg kan sætte noget sammen der giver dette. Så gode råd modtages gerne.

    God tur - og MH i Biz glæder jeg mig til at høre lidt om :)

    /Henrik
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Måske vi skal have nogle fora for de tre alliancer for at samle non-SAS diskussionerne? Må man spørge hvorfor du har valgt at gå efter BAEC? Jeg overvejer selv hvad jeg vil gå efter næste år... valget står imellem at blive hos A3, skifte til EB, skifte til BAEC eller måske AA EXP...
     
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,659
    Point:
    113
    Supergode nyheder, Henrik, tak! Det lyder som om skiferien er reddet :)
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Domestic F med AA giver jo ganske godt. 60 TP for flyvninger under 2000 miles og 210 TP hvis over. Så det kunne være du skulle overveje et lille sidetrip?


    PS Sidder i MH Golden Lounge i KUL lige nu. Ikke vildt imponeret indtil videre. Sløvt internet, skuffende udvalg af mad, og alkohol skal man spørge om (=barservice).
     
    Senest redigeret: 26/11/14
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er der nytårstilbud med BA på Club World til nedenstående destinationer. 2 for 2014 GBP dvs. 1,007 GBP (~ 9.500 kr) per person. Rejsen skal starte og slutte i LHR. www.ba.com/2-for-2014

    Udrejse imellem 21. dec og 3. jan
    Hjemrejse imellem 3. jan og 11. jan

    USA & Canada: Atlanta, Austin, Boston, Baltimore, Chicago, Denver, Dallas, Houston, Las Vegas, Los Angeles, New York, Philadelphia, Phoenix, San Diego, Seattle, San Francisco, Washington, Calgary, Montreal, Toronto, Vancouver.
    Africa: Abuja, Accra, Cairo, Cape Town, Entebbe, Johannesburg, Lagos, Luanda, Nairobi.
    Middle East: Abu Dhabi, Almaty, Amman, Bahrain, Baku, Beirut, Doha, Dubai, Jeddah, Kuwait, Muscat, Riyadh.
    Asia: Bangalore, Beijing, Chengdu, Chennai, Delhi, Hong Kong, Hyderabad, Mumbai, Seoul, Shanghai, Tokyo.
    Central & South America: Buenos Aires, Mexico City, Rio de Janeiro, Sao Paulo.
     
    Nielspg, jefi99 og Frequie "Synes godt om dette"
  16. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93

    Det lyder som et godt tilbud!

    Har været inde og snuse lidt på Momondo. og faktisk kan man flyve Business Class LHR-LAX-HNL retur for 9.363 kr. t/r primo januar, hvilket virker til at være en super god pris for mig?

    Man optjener 23.996 Avios og 560 Tier Points på turen - måske Noget for Henrik Olsen? :) Desværre stopper tilbuddet med de ekstra 30.000 Avios netop når dette tilbud gælder fra, men man kan nok ikke få alt her i verden ;)
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du kan lave endnu vildere ruter... F.eks..giver LHR-JFK-PHX-HNL-LAX-IAD-LHR solide 1120 TP!
     
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    For samme pris? Så er man vel godt på vej hos BA ikke?
     
  19. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    BAEC Gold kræver 1500 TP, så jo, det er du :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Samme pris ja. Mere end godt på vej vil jeg sige. 600 TP er sølv hvilket tilsvarer EBG så hvis du tager den her er du godt på vej mod Gold hvilket tilsvarer EBD (men... bedre). Hvis jeg var single var jeg taget afsted.
     
    Schwert, tbh, Ekeren og 1 anden person "Synes godt om dette".
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side