Har lige kontrolleret muligheden for annullering af ens booking. Den er super fin og er blot 24 timer før afhentning: CANCELLING YOUR BOOKING You may cancel your booking free of charge at any time before the reservation date and time shown in your booking. However if you do not cancel your booking and fail to collect your vehicle within 24 hours of the pick up time, a fee of €50, £40 or 70CHF* will apply. (*depending on the country of rental and exclusive of any applicable VAT). Please see the full booking terms and conditions at www.avis.co.uk for full details of the cancellation policy.
Mange tak - den passus havde jeg ikke lige fundet. Så nu er der booket fire dage i Toscana i juli. Og de 10.000 point svarer til ungefär 25% rabat Ovenikøbet havde Avis alle mine oplysninger via Preferred-nummeret, selvom det ikke er brugt i flere år. Og bekræftelsesmailen nævner specifikt, at der er booket via Eurobonus, go' service - og god at have, hvis der bliver knas med point til sin tid.
Det står også nederst i mailen at der er "fri" annullering indtil 24 timer før afhentning. Så alt home safe
Hejsa Er det forstået korrekt at hvis jeg lejer en bil i Lyon fra 26-29 april så optjener jeg 10.000 point? Samtidig står der at det minimum skal være gruppe C. På AVIS hjemmeside har de kun A,B eller I i Lyon. Jeg går ud fra at det er I jeg skal gå efter? Det er kun fordi i et af deres andre skemaer, der hedder det A, b, I, C, d, e, f, g Tak for hjælpen!
Der er tydeligvis diskrepans i Avis' klassificering. Jeg har lige booket en i 'Golf-klassen' i Firenze. Der er den en gruppe D. Angives i stedet Göteborg som afhentningssted, ligger Golf-klassen i gruppe C
Godt nok står der "You may cancel your booking free of charge at any time before the reservation date and time shown in your booking", men........Jeg har lige prøvet at afbestille sådan en bil med mindre end 24 timer tilbage. Det kunne ikke lade sig gøre online. Så ringede jeg til Avis. Svar: Vi kan ikke hjælpe dig. Du har booket gennem SAS og skal ringe til dem. Så ringede jeg til SAS. Svar: Vi kan ikke hjælpe dig. Det er kun Avis der kan annullere din bestilling.......Tak for hjælpen!
Udover Avis billeje tilbuddet indeholdt mailen fra SAS også lovning på dobbelt op af point på hotel reservationer på hotels.com. Brug linket på SK hjemmeside til hotels.flysas.com Mange gange har hotels.com/expedia/TripAdvisor koncernen gode tilbud.
Og dette er netop kommet på forsiden i nu LINK: https://insideflyer.dk/sas-eurobonus-optjen-dobbelt-point-paa-hotelbookinger/ Der er her i de første 14 dage ret mange ekstra EuroBonus point at tjene på flyrejser, AVIS, Hotelbookinger og brug af SAS MasterCard. Så gang i forbruget er der nogen som ønsker
Har langt om længe modtaget point i dag. Dog kun 200 cashpoints og ikke de 250 som lovet. Har andre oplevet det samme? Linket virker stadig og oplyser stadig 250 point.
Fint nok med 2000 points for hotelnætter til en pris af 4000 kr., men for mig har Eurobonus points en værdi af max 10 øre pr. point - og så svarer det til en rabat på ca 200 kr. eller 5 procent. Hvis jeg booker samme hotel og istedet beder om at lade nætterne tælle med i hotel.coms reward program, rammer jeg en rabat på 10 procent (dog ikke indtjening på skatter og afgifter). Så jeg fortsætter med at lade mine nætter blive godskrevet direkte på hotels.com
Men det betyder jo bare, at balancepunktet ligger på en værelsespris på omkring 2000, hvor 10% på hotel.com har en værdi på 200 kroner = værdien af 2000 eurobonus point
Jeg er ikke sikker på jeg kan følge regnestykket Henry... Et værelse til 2000 kr. giver jo kun 1000 eurobonus points svarende til ca. 100 kr. - eller hvordan tænker du?
UPS - jeg havde lige glemt, at bonuspoint er afhængig af prisen på værelset - og ikke en fast antal bonuspoint pr. overnatning. Så du har ret.
Den tanke fik jeg også, men varebilen skal bookes direkte hos Avis DK, mens Eurobonuskampagnen skal bookes via avisworld.com/eurobonus, så jeg tror ikke det går.