revolut.com

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Søren G, 5/7/17.

  1. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Og nu er det hele 400,- for referral (indtil 14/9), så hvis der stadig er nogen der ikke er hoppet på gratiskortet, så brug da gerne mit link ovenfor :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Revolut er igen ude med referral kampagne. Jeg får 500 kr hvis nogen bruger følgende link*. Hvis nogen har lyst kan vi deles om de 500 kr.
    https://www.revolut.com/da-DK/referral/troels76p!SEP1AR
    *Det kræver at du bestiller et fysisk kort og bruger fysisk/virtuelt kort 3 gange, for min. 50 kr senest 5. Oktober.
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Jeg har guldkort hos Revolut, og det inkluderer SmartDelay. Hvis flyet er mere end en time forsinket, giver de et lounge-besøg. Man skal blot registrere flyvningerne på forhånd.

    Jeg var lidt skeptisk over for det, og jeg kan også se på Reddit, at andre har haft problemer med at få dem til at punge ud. Men her til aften, hvor min afgang fra København til London er forsinket foreløbig 70 minutter, så dukkede der en notifikation op i appen.

    Jeg kan vælge mellem Aspire, Carlsberg, og Eventyr-loungen og skal blot forevise en QR-kode.

    Desværre lukker de tre lounger klokken 20 og jeg kan dermed ikke gøre brug af det. Men det kan Revolut ikke gøre for.

    Koden gælder i øvrigt i 48 timer, så hvis jeg skulle hjem igen mandag eller tirsdag, kunne jeg bruge den på hjemturen.
     
    Erwin Lansing, THammer, HenrikM og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side