Feedback på min tur CPH - WMI r/t til 288 kr:
Fuldstændig fyldt fly i begge retninger, jeg fik sæde 4A inkl. priority que (nok fordi jeg tjekkede ind sent og blev placeret forrest). De tjekker pas og billet ved gate og i flyet så det tager lang tid. Men vi gik lige forbi den LANGE LANGE kø (til vrede for dem) fordi vi havde priority que - sjældent har jeg følt mig så VIP
Turen tog 58 minutter, der er ingen lommer i sæderne (for at reducere skrald tænker jeg). Rigtig grimt plastisk interiør.
Turen tilbage var på 21A, afgang var 22:50 men gaten lukkede 22:10!!!! hvilket vi overså på billetten. Heldigvis tog det igen lang tid at tjekke billetter og da vi kom 22:19, var der stadig lang kø. Der var lidt kaos med at boarde flyet men de bruger begge indgange ogsådan er det jo altid. Vi kom afsted til tiden. WMI er udelukkende en RYANAIR lufthavn og var meget lille (men med taxfree). Der var ingen kø nogen steder og alt i alt helt okay.
TAXA fra WMI - Centrum koster 159 PLN (vi var 5, så 179 pln = 333 kr på kortet) og tog 35-40 minutter. Det er selvfølgelig også en udgift man skal have i mente. Vi hyggede os meget på turen men for andre er det irriterende tid at skulle bruge.
(Desværre) har jeg fået et rigtig godt indtryk af Ryanair når turen er så kort. Det gør det nok lidt sværere i fremtiden at betale 1200 med SAS til WAW når det kun koster 200 og en dele taxa med Ryanair :S
For en studerende er det ret attraktivt
Click to expand...