SAS Business bonus billet

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Algl05ab, 17/10/19.

1. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,561
    "Synes godt om" modtaget:
    13,130
    Point:
    113
    Det står faktisk her: SAS EuroBonus: Pointtabel for flyvninger
    • Når du kombinerer en SAS-bonusbillet med en almindelig billet for point, gælder billetreglerne for den almindelige billet, hvis du afbestiller/ombooker hele bookingen.
    Jeg er dog enig i at det ikke er specielt tydeligt

Og så fremgår det, når du reserverer. Her er det mere tydeligt:

upload_2024-9-5_14-59-12.png

OscarOP "Synes godt om" dette.
  2. Molle

Molle Aktivt medlem

Beskeder:
    69
    196
    Point:
    33
    Jeg synes mildest talt ikke det er tydeligt... Har da alligevel bestilt min del alm og bonus billetter igennem årene. Men det her er jeg alligevel aldrig rendt ind i før...
    Så man sætter til/fra samt dato og klikker af at man gerne vil betale med point. Så kan man (som eksemplet nedenfor) være i en situation hvor ens Go billet ud og hjem er på helt forskellige vilkår, og det er den der er billigst der har de bedste :rolleyes:

Jeg må bide i det sure æble og så flytte min tur til engang næste år...
    SAS Eurobonus.JPG

3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,561
    13,130
    Point:
    113
    Hvilket jeg også skriver - men det fremgår dog af betingelserne.

Enig. Men husk, at det koster et gebyr at aflyse en bonusrejse til 5.000 point - og det koster også gebyr at ændre afgangen. Jeg ved dog ikke, hvordan SAS håndterer en kombination, som den, du viser i dit opslag.

4. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    709
    2,103
    Point:
    93
    Nu ikke så nærig, 36 tusind point for en enkeltbillet til Aalborg er da et fund. Hvis der er tid, får du måske endda en halv kop pulverkaffe; det er jo trods alt SAS Plus :)

Thorbjoern, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  5. 0815Traveler31

0815Traveler31 Medlem

Beskeder:
    34
    57
    Point:
    18
    Is it just me who is too slow or are there very little bonus tickets to Bangkok? Also only economy, never even seen a business class EuroBonus points ticket

Rungsvej og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Rungsvej

Rungsvej Medlem

Beskeder:
    34
    99
    Point:
    18
    It's not just you. I have had alerts on awardhacks.se for several months now, at not a single ticket

Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Så meget for at man i det "nye" EB for pointbooster på bonuspoint og endnu flere point at bruge, for jeg sidder med den samme fornemmelse. Ja, jeg ved godt at man det er muligt at finde rejser hvis man er fleksibel og open minded.

Jeg ville hellere have beholdt booster på niveau point, men vores behov er forskellige

Henry "Synes godt om" dette.
  8. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,265
    4,189
    Point:
    113
    Er ved at booke en bonus tur til ORD næste sensommer. Udrejse ingen problemer. Men der er nul ledige bonus sæder ORD-CPH efter 29. maj. Det er da pudsigt. Andre US destinationer har ikke samme udfordring. Er der et bud på en forklaring?

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side