SAS EB MC Premium - dobbelt point 14-16. september 2018

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af obs, 3/9/18.

1. Kenneth K

Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

Beskeder:
    1,178
    "Synes godt om" modtaget:
    4,620
    Point:
    113
    Tak tak :D:D

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Bekgaard

Bekgaard VIP medlem

Beskeder:
    467
    1,328
    Point:
    93
    He, he.
    Misforstod først indlæget omkring kundeservice, så jeg kontaktede først SEB som kortudbyder. Fik hurtigt svar om, at det kunne de ikke gøre noget ved, men jeg skulle kontakte Eurobonus kundeservice hos SAS.
    Så fandt jeg den side og åbnede chat til dem. De startede med at henvise til SEB´s kundeservice. Da jeg så kopierede deres svar ind i chatten, så kunne hun ikke hjælpe mig, men bad mig ringe ind til 70102000.
    Det gjorde jeg så, og den flinke mand i røret kunne også godt se at der var en kampagne, men har kunne ikke tilmelde mig. Han kunne dog få en teknikker til at sende mig mailen (i morgen), således at jeg selv kan tilmelde mig.

Er ikke helt sikker på, hvilke kompetenceniveau man skal have for at sidde i SAS´s kundeservice, men det kan morgendagens gennemgang af mailboksen måske svare på.

MaleneChristensen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. Perdan

Perdan Skribent

Beskeder:
    747
    2,242
    Point:
    93
    Det afhænger åbenbart af hvem man snakker med hos SAS. Sidste gang de kørte en dobbelt-op kampagne fik jeg heller ikke mailen. Så jeg ringede først til SEB og derefter til SAS. Her fortalte medarbejderen, at han ikke kunne gensende mailen, men han kunne manuelt tilmelde mig kampagnen. Og jeg fik faktisk dobbelte point.
    Ved samme lejlighed opdagede jeg, at jeg ikke mere var tilmeldt SAS nyhedsbreve. Det gør du på hjemmesiden under indstillinger/rediger abonnementer.

jtraveler, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. AaB_CPH

AaB_CPH VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,507
    Point:
    93
    Hmm. Skrev til kundeservice over sommeren med et spørgsmål om *A lounges i LAX. Fik inden for nogle timer svar om loungemuligheder i EWR, og et link til en søgning på Google. Skrev tilbage hvor jeg kvitterede for det hurtige svar, men at svaret var forkert, da jeg spurgte til LAX. Så gik der 4 dage før jeg hørte tilbage. Her blev mailen indled med “Beklager det sene svar, men jeg skulle lige undersøge sagen”. Hvorfor gjorde du ikke det i første omgang!? :eek:

MaleneChristensen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,679
    Point:
    93
    Nu skal du lige huske, at det jo trods alt tager nogle timer at flyve fra CPH til LAX, undersøge lounge forholdene, og så flyve retur igen.

6. Thorbjoern

Thorbjoern The flying German

Beskeder:
    613
    1,855
    Point:
    93
    Syntes det er trist at man selv skal tage “initiativ” til at kontakte SAS for at tilmelde sig denne kampagne nu hvor man ikke får deres mails selvom man er tilmeldt disse :mad:

Erwin Lansing, MaleneChristensen, jtraveler og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,617
    13,245
    Point:
    113
    Måske, men hvordan kan SAS vide, at du ikke har fået mailen?

Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  8. Thorbjoern

Beskeder:
    613
    1,855
    Point:
    93
    Du har ret i det kan være svært for dem at rette op på fejl hvis ikke de bliver bekendt med dette, syntes bare det er mærkeligt at man gang på gang skal tage kontakt til dem :mad:

Sq godt man har IF, her er langt bedre nyhedsstrøm og information end SAS kan levere ;)

Henrik Olsen, MortenS, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,719
    5,871
    Point:
    113
    Helt uenig.
    Jeg har haft Premium MC kortet siden det blev introduceret og har modtaget al information jeg kunne ønske mig inklusiv alle kampagner - og at jeg ikke tilmeldte mig den forrige kampagne om dobbeltpoint var min egen dumhed/glemsomheds skyld.

MaleneChristensen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,362
    5,827
    Point:
    113
    jeg har modtaget alle mails pånær denne om dobbelte points.. så forstår ikke helt deres mail-systemer.

Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,624
    6,912
    Point:
    113
    Jeg har heller ikke faet den .... !!

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,617
    13,245
    Point:
    113
    Indbetaling til Kiva - og med betaling i USD, kan man naturligvis hente en god klat point på det. Husk i øvrigt, at du får dine betalinger til KIVA tilbage, da det er et lån (ikke et køb). Med mindre, du altså låner pengene ud til én, der ikke betaler tilbage.

Jeg har i hvert fald skubbet denne måneds indbetaling :D:D:D

Henrik Olsen, Jeblin, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    497
    1,094
    Point:
    93
    Flybilletter... altid flybilletter! Der er max point hos SAS, og de dyre billetter er refunderbare :)

Kenneth K, Henrik Olsen, Calle77 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Thorbjoern

Beskeder:
    613
    1,855
    Point:
    93
    Skal du have inkassoen i sving ? :p

15. AaB_CPH

AaB_CPH VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,507
    Point:
    93
    Hvor til udbetales pengene? Bankkonto eller MC?

16. Thorbjoern

Beskeder:
    613
    1,855
    Point:
    93
    De sættes ind på din Kiva account ;)

17. mdk

mdk VIP medlem

Beskeder:
    382
    641
    Point:
    93
    Jeg har fået Mailen, men har aldrig haft MC-premium, og det er snart to år siden jeg havde et SAS-MC :rolleyes::rolleyes:

Kenneth K, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  18. AaB_CPH

AaB_CPH VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,507
    Point:
    93
    Hø hø :) Mener selvfølgelig hvor kan man hive pengene ud til, når man har investeret, lavet et godt afkast, og Kiva-kontoen bugner med midler, @Henry? Hvis pengene skal retur til der, hvor de kom fra (MC), så bliver pointene blot krediteret. Det er der ikke megen fidus i (pointmæssigt that is)

(Forudsætter selvfølgelig at man kan hive pengene ud. Ellers er det blot investeringer med hjertet. Det er der intet galt i. Man har vel over tid kastet penge i fodboldaktier :D)

Senest redigeret: 5/9/18
  19. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,617
    13,245
    Point:
    113
    Du kan altid overføre penge fra din KIVA-konto til din Paypal konto.

Henrik Olsen og AaB_CPH "Synes godt om" dette.
  20. Grisefod

Grisefod VIP medlem

Beskeder:
    348
    1,060
    Point:
    93
    Set i lyset af at man ikke får renter så skal du nok ikke satse på det store afkast. Har dog forstået at du kan få dem til Paypal hvis du vil have penge tilbage...

Henrik Olsen, AaB_CPH og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side