Det er ikke deres bedste deal... Jeg vil sige at hvis det kun var points eller cash var det måske OK værdi, men 90k points + 15K SEK per person for det program der...? hmm.
Jeg syntes initiativerne er gode, men ikke værdien. Men for nogle der har penge og point nok er det da en god måde at få det udnyttet på.
Jeg kan desværre ikke deltage på denne dag (noget med en tur i First med en sandkasse carrier fra Doha til Bangkok Men super om der er flere fra InsideFlyer som melder sig til og kommer med en rapport derfra (måske endda til forsiden)
@Kenneth K @Kristian Står der navn på billetterne? Bliver selv Diamond her om 4 uger, men tænkte på at bestille via mine forældres konto, da de desværre ikke kan komme.. er bare bange for der ikke er billetter når jeg selv får adgang til siden
der står intet navn, kun "2xSAS Meet and Greet in Copenhagen 2016" og så Ordrenummer og hvad eventet går ud på..
Jeg er desværre i Sovjet i de dage. Ellers havde jeg helt sikkert prøve at nasse mig til en invitation fra en af jer