SAS EuroBonus Diamant 2015

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 1/1/15.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Skal bruge mine 4 billetter - så de kommer ikke på det sorte marked.


    58 billetter er røget nu.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
  3. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Hvis der nogen som ikke skal bruge deres 4 billetter vil jeg gerne aftage dem :)
     
  4. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Hej Christian, jeg har sendt dig en PB, for skal ikke umiddelbart selv bruge tilbuddet til noget :)
     
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Der er stadig 1855 billetter (93%) tilbage til Legoland turen 28 August. Jeg troede, at de ville ryge hurtigere. Men måske skal familierne lige snakke sammen i week-enden?
     
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg har flere gange oplevet når jeg har rejst på bonusbilletter at jeg har haft problemer med at komme gennem Fast Track og adgang til SAS stuerne, i Lufthansa lounges etc når mit boarding pass bliver scannet. Jeg bliver bedt om at vise mit bonuskort (hard copy). Da jeg forleden fløj til Düsseldorf ville jeg benytte mig af mine gratis drikkevarer og bestilte et par Mikkeller øl - skulle lige have en ekstra til togturen til Venlo. Jeg stod ikke registreret som EBD på passagerlisten. Den meget venlige stewardesse forklarede at når man rejser på bonusbilletter så bliver ens status ikke registreret det kan SKIT slet ikke håndtere. Det undrer mig en del, da man jo logger sig ind på profilen for at bestille bonusbilletter. Jeg tjekkede min boarding pass og korrekt, der står ingenting. Det er så forklaringen på ovennævnte og at jeg ofte føler at der ikke er soft block når jeg rejser på award. Hun sagde at hun mener man kan bede om at få det registeret manuelt når man tjekker ind eller ved gaten - så vigtigt er det så ikke at jeg gider bøvle med det. Det med soft block er på det tidspunkt alligevel for sent.

    Men hvis andre har oplevet det samme, så er det altså forklaringen.

    Måske det nye og længe ventet IT system kan håndtere det?
     
    Kenneth K, asf, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Ulrik
    - SAS har Dnata som handlingselskab i GVA.
    - Hvis man får et Dnata b/p ved bagdrop står der "SK/Diamond og det er jo ikke en scanningskode, og Priority Lane kan derved ikke benyttes !!
    - Man er nødt til at returnere til bagdrop og få sat en lille special sticker på b/p, som så kan scannes..... (jeg har rapporteret dette til SAS).
    - Men fordi jeg rejser så ofte til GVA, investigerede jeg selv i sagen fra gang til gang og fandt ud af, at hele miseren skyldes, at Dnata´s b/p ikke indeholder koden SK*G .... (jeg har også rapporteret dette til SAS).
    - Derfor printer jeg mit b/p hjemmefra eller på lufthavnens egne neutrale checkin maskines, hvorved SK*G printes på b/p, og jeg beder Dnata checkin-staff om ikke at skifte dette ud med et b/p fra deres egne printere.
     
    RasmusH, asf, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kan man da kun håbe på. Men det er jo desværre ikke det eneste sted at der ikke er konsistens i informationen i SAS' systemer, eller at der er ting som de ikke kan håndtere. Stakkels de systemudviklere der skal holde det gamle SKIT kørende...
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ikke ringe at lande i Hong kong til en mail om at turen hjem i morgen bliver i C :)
     
    Nicki Lolk Sørensen, PENSIONISTEN, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Plus-->Buis Diamond-up? :)
     
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Yes sir!
    Så kan det være jeg bliver nødt til at lægge et bud på ARN->HKG i næste uge, hvis 'reglen' med Max 1 courtesey upgrade per 2 PNR passer... med mindre den bliver fuld nok til at der er en chance for op-up..
     
    Michael Wahl, PENSIONISTEN, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Har tjekket min kærestes guld-konto (hun har adresse i Rusland). Jo, hun kan skam også bestille 4 billetter til Legoland. Så, hvis du skal bruge flere end de 4 billetter, kan du måske lefle lidt for et udenlandsk bekendtskab, som har guldstatus.

    Der er for øvrigt stadig 1820 billetter tilbage - så de bliver ikke solgt så hurtigt, som jeg havde regnet med.
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Nå.. min far er med PrivatAir flyet hjem fra BOS i dag.
    Diamond-up'et fra Go --> Buis, da der ikke er nogen Plus-kabine.
    Må siges at være en fin upgrade af SAS :) Load er ca. 50 %, så ikke fordi der mangler plads.
     
    Senest redigeret: 22/6/16
    Michael Wahl, Henrik Olsen, Kenneth K og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Legoland, 28. August.
    Min kæreste skal ikke bruge tilbuddet, så der er 4 billetter til dem, som mangler.
    Det eneste, jeg beder om, er at du overfører point til hendes konto, så vi kan betale med dem.
    Send privat besked, så vi kan afklare resten
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ny event for Diamonds:

    upload_2016-7-12_12-36-0.png

    upload_2016-7-12_12-36-42.png

    Pæn omkostning dog for fly, transport, mad, overnatning og ikke mindst champagne....
     
    Michael Wahl, Kristian og Kenneth K "Synes godt om dette"
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Alligevel er champagne arrangementet meget populært. Der er meget få pladser tilbage - I modsætning til Lego-turen, hvor der stadig er 1783 billetter.
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja - jeg ved ikke hvor mange der var fra starten af. Men der er ikke mange pladser tilbage. Men 30K plus EB point er dælme også en skarp pris der sorterer "fårene fra bukkene" :)
     
  18. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Alt for dyrt i mine øjne, for den pris har jeg tidligere lavet en tur til Californien med fly og hotel for kunder.
     
    Michael Wahl, Schwert, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Ja, det er rigtigt mange penge for den tur (fra mandag til onsdag). Mandag kan formentlig kun have program of eftermiddagen og aftenen (da tidligste fly fra CPH lander 10.15).

    Jeg er i hvert fald ikke med på at købe "katten i sækken" for det er vel reelt, det man gør med disse betingelser (mine understregninger):

    The price includes flights between Oslo/Stockholm/Copenhagen-Paris, accommodation, food and beverage Monday to Wednesday, local transportation, champagne tastings, sightseeing and visits. More detailed schedule will follow in August.

    The enrolment is binding. No points or cash will be refunded if you cancel the trip.


    Kom for øvrigt lige til at tænke på ræven og de sure rønnebær ;)
     
    Kenneth K og T4L "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg synes cash delen på de her arrangementer er lidt fladt -- hvorfor ikke gøre som SPG Moments og bare kræve nok points?
     

Del denne side