SAS EuroBonus Diamant 2015

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 1/1/15.

  1. Thomas Jensen

    Thomas Jensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Overvejer at booke på kampagnen med rabat, har lige præcis point nok til at 2 voksne og 2 børn kan komme til chicago eller washington i uge 7 og 8 i februar (udnytter skolevinterferien) herfra vil vi så gerne videre til Florida. Nogen der har nogle gode tips til billigt indenrigsfly til Florida, jeg vil gerne udnytte min diamant status i star alliancen, men det billigste jeg kan finde er omkring 8000 for os alle 4 fra Dulles til MCO. Gode input er meget velkomne, er åben for alle lufthavne i Florida
     
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Der var ingen forplejning eller andet. Da man kom ind i Tivoli fik man det blå sas armbånd (turpas). Her efter var alt som normalt. Desværre var Dæmonen i stykker men min nevø fik revet mig godt rundt i rutchebanen, ørnen, og den flyvende satan helt nede i hjørnet. Den er der godt nok knald på.
     
    Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hvis I er villige til at give lidt køb på komforten kan den amerikanske version af Ryanair/Easyjet/Norwegian
    Spirit www.spirit.com - sende jer fra BWI til FLL direkte fly for $126 plus bags $ 26 plus sædereservation i ugerne 7 og 8 men hvis du vil blive i komforten i *A så kunne du bruge UA fra IAD til RSW ( Fort Myers) med stop i ORD til $219 inkl bag for EBD på UA hjemmeside www.united.com - det er noget billigere end at flyve med UA direkte til MIA/FLL/MCO
     
    Senest redigeret: 9/6/15
    Thomas Jensen og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    283
    Point:
    53
    I kan overveje en overnatning i Washington, og flyve ud fra DCA (ligger meget mere centralt end Dulles, metroen går direkte derud). Der kan i fange JetBlue og Southwest direkte til Sydflorida. Begge er lavpris men begge med overraskende god service og første kuffert gratis. Har selv fløjet med begge og de kan anbefales.

    Tampa er ofte en lidt billigere lufthavn at flyve til, og er kun et par timers kørsel fra Orlando.

    En return til Tampa i februar ligger pt. på knap $190 pr. person hos JetBlue, eller til TPA og retur fra FLL fra ca. $210.

    Du får dog ingen *A benefits eller miles.. men.. et United Club besøg er sjældent et rejsehøjdepunkt anyways.

    BWI ligger nærmest en dagsrejse fra centrum, og alene omkostningen til at komme derud kan nemt opveje en evt. besparelse.
     
    Thomas Jensen "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Du kan prøve at se om JetBlue passer ind i jeres planer. Jeg kender dog ikke deres billetpriser.

    Hvis de passer ind i planerne, tilbyder JetBlue blandt andet nogle ganske gode forhold ombord, med blandt andet noget mere benplads end man er vant til i Eco. De er ikke en rigtig low-cost carrier, men er mere midt i mellem low-cost og netværksselskaberne. Lidt a la airBerlin.
     
    Thomas Jensen "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg tror ikke at de har lyst til at flyve til FTL. Der er i hvert fald væsentligt meget koldere, og særligt på den tid af året ;)

    FLL er nok et bedre bud på en varm og solrig destination :)
     
    Thomas Jensen "Synes godt om" dette.
  7. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    HaHa - rettet
     
    Thomas Jensen "Synes godt om" dette.
  8. Thomas Jensen

    Thomas Jensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Tak for tips alle sammen. Arbejder videre med det.
     
  9. Thomas Jensen

    Thomas Jensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Opfølgning på dette. Jeg bookede på kampagnen og har nu bonus billetter til familien fra AAL til IAD, jeg har endnu ikke booket fly videre fra washington til Orlando. Jeg vil gerne beholde komforten i *A og så koster det omkring de 8000,- for alle 4, og så skal jeg endda overnatte 2 dage i washington for at komme på denne pris. Nu overvejer jeg faktisk dette tilbud fra Lufthansa , 15.300 for hele familien på de datoer der passer os, uden stop og overnatning i Washington. bonusbilletterne kostede mig 1500,- i skat + afgift læg dertil transport til Orlanda så er jeg på 9500,-
    Med LH tilbuddet betaler jeg 6000,- mere, men jeg sparer mine bonuspoint, og jeg optjener point hos LH.
    Jeg går ud fra at jeg ved LH beholder mine privilegier som EBD.
    Hvad ville i gøre?
     

    Attached Files:

  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Er der nogen der har taget "Concierge Service" og brugt det? eller har erfaringer med det, måske vi skulle lave en tråd om det?

    Anyway, kan se der er kommet lidt mere info om det på diamond.flysas.com samt at man kan tilmelde sig et ro arrangement i Oslo...
     
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @Kristian jeg har også tænkt på Concierge Service, men ved ikke rigtigt hvad det er. Men man kan jo også vælge den klassiske kagespade, der KUN 156 tilbage - så jeg må hellere skynde mig :)
     
    jefi99, Kenneth K og Kristian "Synes godt om dette"
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja, men vi må have nogen på banen der kan fortælle os om det og deres oplevelser med det, for der er da masser af ting på listen de har, men står selvfølgelig ikke noget med priser (den med de 50 bedste restauranter, kunne være sjov, at afprøve om man kunne få bord på et af dem..)
     
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg skal vælge goodiebag i morgen... Umiddelbart tror jeg den ender på en fødselsdagsgave til moar (kagespade e.l.) eller nogle biografbilletter.
    Derudover har jeg sendt en mail til diamant mailen og spurgt om de kan opgradere søs til guld (har givet hende sølv i denne periode), så jeg har kun muligheden for at give andet en et sølvkort væk nu... håber de svarer i morgen så det bliver inden perioden udløber!
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    For lige at følge op, SAS svarede ~kl 12.50, at de havde givet guldkortet, så det var helt perfekt :) Derudover valgte min anden søster 6 måneders abonnement på storytel, så håber jeg der kommer lidt glæde ud af det :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Håber også at "nogen" giver mig et sølv/guldkort en skønne dag :)
     
    Senest redigeret: 1/9/15
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Velkommen som EBD....
    IMG_20150903_214004.jpg
    Sidenote: fik de sidste point lørdag, nyt Diners kom tirsdag og MC kom torsdag... Imponerende!
     
    AMJ, DrDreier, Nicki Lolk Sørensen og 10 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg lavede en booking hos/med SQ i går og tænkte, jeg måtte hellere bruge mit "EBG" nummer istedet for EBD, og ser så, at bookingen er på SAS app og den står som EBD, så på en eller anden måde er der en måde, at de kommunikrer og oversætter disse numre med hinanden..
     
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    You got a be f****** kidding me... - den slår da kagespader og hvad ved jeg...

    Capture.JPG
     
    Henrik Olsen, Peter Krogh Frausing, frankbrix og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    WTF...en eller anden må da have drukket af natpotten!!!
    Jeg passer tilsyneladen IKKE ind i profilen for en SAS EuroBonus Diamond, for det er tilsyneladende hvad SAS tror deres bedste kunder ønsker sig :eek:
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, den er svær - en kagespade eller et par orange gummisko. Men hvis laver MR to år i streg kan jeg få begge dele.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K, alexanderln og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side