SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

1. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    282
    "Synes godt om" modtaget:
    606
    Point:
    93
    Jeg tror du skal være tilmeldt for at optjene ekstra point i juli. Det er dog lidt uldent formuleret. "Tilmeld dit SAS Mastercard Premium senest 17. maj og få dobbeltpoint fra 29. til 31. maj. I hele juli får du desuden 50% flere point, ved betaling i lokal valuta i udlandet."

Vedr. optjenings perioden, så kan jeg ikke finde andet end at de skriver måned. Men før mastercard ødelagde deres web site, checkede jeg jævnligt hvad jeg fik i point, og her kunne jeg se at point optjeningen følger kalender måneden. Vær dog opmærksom på at det er bogførings datoen som tæller. Køber du noget den sidste dag i måneden, bliver det normalt først bogført næste mdr. og dermed tæller pointene først med i næste mdr.

Senest redigeret: 16/7/26
  2. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    282
    606
    Point:
    93
    Jeg tror det vil være billigere at lave et millage run på business class. En rundtur CPH-ARN-CPH på business flex giver 3-4.000 niveau point. Der til kommer bonus point for købet af billetten, hvis du køber den via dit mastercard.

Erwin Lansing, Offlyer, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. jacobb

jacobb Aktivt medlem

Beskeder:
    115
    125
    Point:
    43
    Overvej at brug nogle af kampagnerne; Dandomain, skift el-selskab, mobilselskab, eller lej en bil. Der er nogle gode muligheder for at få point og de gælder med effekt fra købsdatoen ikke hvornår de tilskrives.

T4L, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  4. sorhol

sorhol Medlem

Beskeder:
    14
    66
    Point:
    13
    Der er vel egentlig ikke nogle rigtige alternativer til os danskere?

Har lige igen betalt årsgebyr og så dukker dette spørgsmål igen op i mit hoved.

Henry "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    1,026
    3,045
    Point:
    113
    Har også lige betalt, og tænker over det samme hvert år. Kiggede på Lunar kortet igen, men det giver ingen mening for mig. Så har også bare beholdt SEB kortet indtil videre...

Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,804
    13,523
    Point:
    113
    Det afhænger jo af dine vurderingskriterier. Alle banker tilbyder kort - også med lounge adgang med Priotity Pass.

Men hvis der er vigtigt for dig at optjene EuroBonus point, så er svaret nej (såvidt jeg ved). Jeg har ikke regnet på det denne gang - men de tidligere gange har haft gang i lommeregneren, kunne det godt betale sig. Men det hele afhænger af rejsemønster, hvilke bonusrejser du bestiller og hvordan du bruger kortet.

Calle77 "Synes godt om" dette.

Del denne side