Har fået lidt info fra SAS og de nævner at de forsat har indkøringsproblemer ned det nye IT system. Så det vises som basis point, men tæller ikke med. Alt begyndelse er svær... noget så sværere end andet når man vil for meget på en gang.
Halløj. Jeg har annulleret et køb, som er foretaget med det kort jeg havde inden Premium. Der står nu -12.000 på det kort, men det er jo ikke længere aktivt. Er der nogle der ved om mastercard rykker den saldo over til premium kortet eller om jeg bør ringe til dem?
Jeg har ikke indbetalt, men fået penge tilbagge for et køb. De har stået som -12.000 på det gamle kort i snart en uge.
Ring eller skriv til SEB og hør dem ad. Men jeg tænker at de bliver overført i den næste fakturering.
I lyset af alle de relativt dyre mastercard kommer der nu et der påstår det er gebyrfrit. Til 299kr om året. Godt nok går man glip af pointene. Men kan jeg spare de 2% i veksel gebyr er det vist ikke dårligt http://nyheder.tv2.dk/business/2017-08-16-bankapp-til-kamp-mod-skjulte-gebyrer-paa-betalingskort
De roder lidt rundt (dog SLET ikke som SKIT) og i løbet af nogle uger har de migreret dine kort, jeg havde lidt svært ved at gennemskue det, da det stod på, men efterfølgende (inkl. et opkald til SEB) fik jeg konstateret at alt var i skønneste orden. Som den venlige kundeservice medararbejder sagde, vi har helt styr på det, og laver jo ikke sådan en stor ændring uden alt er dobbelt tjekket - jow jow - det var der så NOGEN der kunne lære af
Kigger på at forhøje kreditmaks fra de nuværede 50k. Kan ikke se at det koster noget at bede om forhøjelse - er I enige
Jep der er er gebyr som jeg ikke havde opdaget da jeg forhøjede max sidste gang. Det var bare en hyggelig overraskelse på fakturaen
Tak - jeg må kigge bedre efter næste gang. Skærmen på en Iphone 7+ er åbenbart ikke stor nok til at jeg kan se det Med den pris tror jeg bare at jeg nøjes med den nuværende.
Jeg synes også, at de var lidt småhemmelige med den oplysning! Særligt taget i betragtning af de konstant sender mig breve om jeg ikke har lyst til at hæve mit kreditmax, så bliver det en lidt træls oplevelse.
Det må man sige! Deres prisblad er så godt skjult, at selv om man leder, så er det nærmest ikke til at finde. Jeg fik hævet min kreditgrænse sidste måned og kunne pludselig konstatere, at der var et gebyr på 350 kr. Jeg havde endda talt med kundeservice flere gange og var blevet bedt om at søge om forhøjelse inde på 'min side'. Hverken under samtale med kundeservice eller på 'min side' stødte jeg på oplysninger om pris, så det var aldrig noget jeg tænkte over, før jeg så gebyret på kontoudtoget. I betragtning af forbrugerhensynet i forhold til bookning af flybilletter eller ved køb af mobiltelefoner med abonnement, så synes jeg virkelig, at SEB går over grænsen for, hvad der er god markedsføringskik. Derfor klagede jeg til dem i tirsdags og blev således lovet en kreditering af de 350 kr.
Cool du klagede og får krediteret gebyret!! Man bliver ikke rig af at være doven (læs: jeg orkede ikke at klage og betalte bare).
Det er også lidt vildt... De vil gerne have at du forhøjer din kreditgrænse, så de kan tjene flere penge på at du bruger kortet mere. Så skal de så lige tjene ekstra på at du vil have de tjener mere I mit tilfælde foreslog de også at jeg hævede det, da jeg ringede ind for at få godkendt en transaktion der var højere end min kreditgrænse (havde indbetalt pengene). Så jeg ville bruge flere penge så de tjente flere penge, de ville have mindre administration og så skulle der lige et gebyr oven i.. Jeg sprang over. Derudover er min SU prægede årsopgørelse nok ikke så imponerende at det havde været villige til at ændre min kreditgrænse vildt meget
Helt enig, jeg har tænkt det samme. Dybt godnat... de bliver også ved med at spørge om jeg ikke skal have hævet min grænse. Jeg gad god se dem, når jeg skriver "0" i indtægt