Så kom der lige 25.000 eurobonus ind på kontoen fra MC. Det fik mig op på totalt 202.000 optjente point de sidste 12 måneder. Så skal der findes business class billetter til USA
Tillykke. Må være en dejlig fornemmelse Go tur når du kommer der til. Jeg er stadig et (langt) stykke fra målet. Jeg går ud fra der skal være availability i business før man kan få upgraden gennem fly premium? Det virker ikke så nemt at finde afgange med availability i business da jeg ikke kan se andre muligheder end at klikke ind på hver afgang og se om business tilbydes. Eller har jeg overset noget?
Næh, det ville skam ikke være for flabet. Men tråden her blev lige en kende uoverskuelig at gennem-trawle. Med 19 sider og og hvad har vi... Men tak for svar
Mit råd er at være ude i god tid. Ca. 10 1/2 - 11 mdr. frem i tid bliver award seats gjort tilgængelige. Der skal naturligvis være Biz pladser til rådighed for at du kan vælge dem. Normalt er der kun 2 pladser på Biz (og 4 på Plus). Når du har valgt Biz sæderne, og din "Mastercard rabat" er valgt, så falder prisen til de 60000 pr stk
Ja, jeg undrede mig også da jeg så mine - men ser ikke ud til at det tæller med som basic, så de får bare lov
Hej Har set at mine 10.000 velkomst point er gået ind på min konto. Til min overraskelse er de registreret som basis point og ikke som ekstra point. 10.000 point burde have givet mig en status ændring hos SAS, men den har jeg ikke fået?? Desuden kan jeg ikke se de der såkaldte "statusgivende point", som man skulle få hver måned. Andre der har erfaringer? /Nicolas
@nicol @Nicolas_ Synes du skulle se på den her tråd om emnet: https://insideflyer.dk/forums/threads/sas-eurobonus-mastercard-premium.3531/page-19#post-55539 Og ja, de er sat forkert ind, som basis i stedet for extrapoint, men dine basispoint er ikke steget, så registreret som extrapoint. Bare forkert label
Hvis du går ind på flysas.com, så kan du se den korrekte korrekte opdeling i extra point og basispoint.
Sådan her ser det ud for mig inde på det gamle site (flysas.com): Der er kommet 10000 extrapoint og 1000 basispoint (hvis ellers jeg husker korrekt i forhold til saldoen før denne post. Det havde været rart hvis man kunne se hvad saldoen er efter hver bogføring. Men det vil nok være for meget at forlange af SAS og SKIT....)
Jeg havde samme problem og har siden begyndelsen af juni kæmpet med SAS i København (diamantmailen) og derefter SAS Head Sales i Stockholm og senest med kopier til Eivind Roald. Jeg skrev, at de ikke behøvede en regnemaskine, de kunne se fejlen med det blotte øje .... Alle benægtede fejlen. I dag, efter adskillige rykkere, sekunder før jeg var ved helt at droppe SAS til fordel for LX og LH, fik jeg en mail fra Stockholm. Quote : I am sorry for late reply and that this issue still is not solved. Yes, there seems to be a problem with the transfer of your points. We have alerted IT-department on this issue and they are working on a correction. The new Eurobonus system should be correct but not the transfer of all points to your account. There will be an investigation and the missing points will be migrated. In the loyalty system it says that you shall have a total of 217.327 points for use up to 2017/0707. We will keep you updated with the progress. Best regards xx Unquote Det kan godt være at jeg er en gammel krikke, men jeg giver aldrig op. Jeg havde prints af det hele, som jeg sendte til STO, og alligevel benægtede de indtil i dag !!!!!!
Det vil jo ikke koste SAS mange ører at tilbyde en gratis billet til en destination i Europa, efter så voldsomt et forløb med benægtelse efter benægtelse.
Skulle det ikke bare være point, så du kunne prøve dit nye flypremium level? og så en ordentlig undskyldning.. Men jo noget i den stil ville da være på sin plads!