SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

1. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Hold da op du har givet den gas i denne måned ;)

Schlandy og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jtraveler

jtraveler VIP medlem

Beskeder:
    286
    597
    Point:
    93
    Nogen som har erfaring med køb af valuta hos Forex? Eller er det kodet som en kontanthævning og maks 3k i "køb"?

Henry "Synes godt om" dette.
  3. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Jeg er for 3. gang kommet over de 200.000 i de sidste 12 måneder (den er åbenbart blevet opdateret i dag), men udløbsdatoen er fortsat juni 2018. Andre med samme oplevelse?

MortenS, Henry og Christianbp17 "Synes godt om dette"
  4. Christianbp17

Christianbp17 VIP medlem

Beskeder:
    97
    272
    Point:
    53
    Ja, jeg har samme oplevelse. Godt nok ved 50.000 point niveauet.

MortenS, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  5. Perdan

Perdan Skribent

Beskeder:
    747
    2,242
    Point:
    93
    Ved månedens udgang udløber dobbelt op på MC Premium. Hvis man vil forlænge perioden, så køb et eller flere gavekort til dagligvarer i Coop og betalt med kortet. Så kan I også drikke rødvin med dobbelt op i september.

Coops gavechecks købes / bestilles i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen og LokalBrugsen og kan benyttes i disse kæder. Gavekort til Irma kan købes og bruges i Irma. Det er ikke muligt at købe gavechecks eller gavekort til brug i fakta.

Ali Taran, Luxury_Globetrotter, Calle77 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,265
    4,189
    Point:
    113
    Ja - men står stadig på "kun" +100.000 niveau selvom saldoen har krydset 200.000

Henry, MortenS og Christianbp17 "Synes godt om dette"
  7. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    1,245
    3,062
    Point:
    113
    Min er for nylig blevet opdateret. Har +200K-status indtil 31/8-2018.

Luxury_Globetrotter og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Kims

Kims Aktivt medlem

Beskeder:
    89
    226
    Point:
    33
    Ja, Jeg undrer mig også. Jeg ville have forventet at min 100.000+ status blev forlænget ved udgangen af juli, men den står stadig til at udløbe 30.6.2018.

Nu har jeg 202k point optjent ifølge opgørelsen. Så her på den sidste hverdag i måneden regner jeg med den opdateres til 200.000+ niveau. Eller som minimum opgøres per i dag, en ikke nærmere defineret dag i den nærmeste fremtid. Det fremgår ikke af betingelserne hvornår de kigger på det - kun at det beregnes per sidste hverdag i måneden.

9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Kan afsløre, at man på Roger.ai ikke kan betale sin SEB regning på MC Premium, den blev afvist, så mit "friske" initiativ kunne ikke lade sig gøre... :-(

PS, husk, at tanke rejsekortet op i dag med MC Premium, sidste dag med dobbeltpoint!

10. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Kunne ellers være en elegant evighedspointscyklus ;)

Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Jeg tror de har problemer med deres it. Den viser jeg har optjent 20.000 den her måned måned. Og optjent 50.000 i år. sidste måned lå jeg på over 100.000

12. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Kan du ikke betale den med et Norwegian-kort og så betale den regning med MC Premium?

13. Kims

Kims Aktivt medlem

Beskeder:
    89
    226
    Point:
    33
    Du kan godt betale med MC Premium på roger.ai. Det har jeg selv gjort flittigt i denne måned. To gange har jeg dog måtte ringe til MC, hvor regninger på op mod de 15k blev afvist. Efter en snak med MC gik de dog igennem. Det har skæppet godt i pointkassen for mig i denne måned.

Ærgerligt der maks kan være 2200 på rejsekort saldoen. Jeg har også fyldt min Oister mobilkonto godt op :)

MortenS "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Har du betalt din egen saldo på dit MC Premium kort med Roger.ai med dit MC Premium kort som bagvedliggende betalingskort?

fik følgende svar:
    "
    Regningen kunne ikke betales

Det lader til, at der er problemer med dit betalingskort.

Der kunne ikke trækkes det nødvendige beløb på dit kort til betaling af regning #15 til SEB Kort Bank..."

men jeg kunne sagtens betale andre regninger på samme dag...

15. Kims

Kims Aktivt medlem

Beskeder:
    89
    226
    Point:
    33
    Nej, jeg var lidt for hurtig. Jeg har ikke prøvet at betale min MC regning med MC. Jeg fik ikke rigtig fat i den detalje.

Sidder tilgengæld og ærgrer mig over at jeg har fyldt penge på Oister kontoen og de så sender mail ud om at mine abonnementer stiger 10 kr. pr. stk. pr. mnd. Det selvom de har lovet at prisen gælder for altid.

16. jtraveler

jtraveler VIP medlem

Beskeder:
    286
    597
    Point:
    93
    Jeg forstår personligt ikke at man kan hidse sig op over sådan noget. Nu ved jeg ikke hvad de har "lovet" og hvad de ikke har. Men priser gælder indtil de bliver ændret. De melder formentlig ud i rette tid i henhold til deres betingelser, så der er tid til at finde et andet sted hvis man er utilfreds :)

17. Kims

Kims Aktivt medlem

Beskeder:
    89
    226
    Point:
    33
    Du sidder sikkert også helt roligt når du har fået livsvarigt guld efter 10 år og SAS så skriver til dig med de seneste enhancements at "de har lovet for meget". Så for at gøre det lettere for dig at være kunde, så tager de nu dit guldkort fra dig.

18. Kasper

Kasper VIP medlem

Beskeder:
    154
    353
    Point:
    63
    Har betalt del af en anden Mastercard regning på Roger.ai med sas mastercard, med held. Har dog afvist hvis jeg ville betale en portion mere, jagter jo lidt ekstra point nu de er her. :D Har dog også oplevet den har afvist, men næste dag gik den igennem.
    .. Men kan det passe at SAS Mastercard har spærret for at betale venner på Mobilpay? :mad:

19. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Nej. Overførte selv til en ven i går. aftes. og brugte også mit SAS MC på MP i Rema1000 for 20 mins siden :) så fungerer stadig. Dog mener jeg der er grænser for hvor store beløb du kan overføre...

Henry og Kasper "Synes godt om" dette.
  20. Kasper

Kasper VIP medlem

Beskeder:
    154
    353
    Point:
    63
    OK. Ringede til kundeservice for at høre hvad der var galt. Er så fordi der er 3000kr grænse på kontakt hævninger pr 24 timer, og det tæller mobilpay til venner som. Så blev jeg da det klogere. Nå, kl 21.06 I aften skylder jeg sjovt nok 3000 kr, jeg så kan sende der, og score den sidste rest af dobbelt op. ;)

asf og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side