SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

1. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    252
    "Synes godt om" modtaget:
    851
    Point:
    93
    Den er her: https://travelhacks.azurewebsites.net/home/all

Hvis du kører musen henover datoen, kan du se, hvornår tallene sidst er opdaterede.

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Nej ikke helt. Du skal optjene 7000 mere end hvad du gjorde sidste år i september.

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Blir nu helt i tvivl, har lige købt 1000 point, de røg fluks ind på både den aktuelle og den akkumuleret saldo (over et år), så umiddelbart ser det ud som om jeg kan købe mig hjem. Eller tager jeg helt fejl!? Er det først når jeg rammer den sidste dag i måneden at de regner et år tilbage, og dermed op på næste level!?

4. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,265
    4,189
    Point:
    113
    Må blankt erkende at jeg har opgivet at følge med her - ligger og svømmer lige under 200k - men ifølge mine egne beregninger burde jeg være i nærheden af 180k.

MEN, så sidder djævlen på skulderen og hvisker: Hvad kan du bruge de 200k til. Når vi skal afsted skal vi bruge 2 og som oftest 4 billetter. Det sidste er der reelt aldrig på SAS biz - og 2 kan være svært nok. Hmmm

Henry, asf og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Men hvad med flyvninger i september 2016.. de trækkes vel fra? Ellers passer regnestykket jo ikke, der bliver ikke kun lagt på..

Jeg bemærkede i slut sidste måned faldt mine point betydeligt, jeg har så "lidt" under faldende point og så i dag steg point så igen.. så sidst på måneden tages dine flyvninger og indkøb ud og adderes så d. 4 eller 5.

6. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    I vilkårene står kun at overførte point fra venner/familie og de månedlige 1.000 statuspoint ikke tæller med. Så det vil give mening at konkludere, at dine købte point tæller med i saldoen.

Måske den nemmeste vej for dig ;) det kommer vel an på hvor mange point du optjente for 12 måneder siden og hvor mange point du regner med at tjene i denne måned.

7. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    Jeg har lige overført 22000 point fra min far, fordi han ikke kunne nå at bruge dem. I oversigten så tæller de med i saldoen mod de 200.000. Jeg er på 196000, med 20.000 basis point yderligere der tikker ind for denne uge...

isolCBflyer, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  8. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    Okay. Det er overraskende :) Håber det lykkes for dig og det ikke er omfattet af IT udfordringerne.

Attached Files:

isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    252
    851
    Point:
    93
    Troede ikke man kunne overføre point mellem familiemedlemmer?

10. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Ja det tænkte jeg også umiddelbart, men skal man tage de T&C som @MortenS har postet for pålydende, så er det jo første sidste dag i september det bliver regnet sammen og jeg evt. kan opnå nyt level. Men havde en biz ud og plus hjem til LAX sidste år i september, så de vil jo "mangle" til sidst i måneden. Oktober i år har en tur til staterne ud LAX, EWR hjem...suk kan ikke regne det ud - føler sgu lidt jeg jagter min egen hale :confused:
    jeg må sygemelde mig i morgen.....har point stresso_O:D

Holder altså lige et vågent øje med dig @kc1829 - når dine point tikker ind, man ved jo aldrig, SKIT kan jo også være til vores fordel for en gang skyld!?;)

Offlyer, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    Nå jeg har lige tjekket. De seneste point er lige tikket ind, og det har givet mig business i hele verden. Jeg tænker at det må være en fejl men det ser ud til at tælle med hvis man overfører point

IMG_9900.PNG
    IMG_9901.PNG

MortenS, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Fucking hell, det var sgu interessant!:D:D

MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  13. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    Min flypremium saldo var på ca 176000 inden jeg overførte så lige pt tæller de med

MortenS, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    3 børn af 10.000 point og en gammel mor med det samme, giver 40.000 point og ind i Business Class himmelen...

jakobv84, clager og Henry "Synes godt om dette"
  15. Christianbp17

Christianbp17 VIP medlem

Beskeder:
    97
    272
    Point:
    53
    Jeg har i dag haft fat i MC kundeservice, fordi mine betalinger de seneste par dage gentagende er blevet afvist. Det viste sig så at de har en limit hos dem der gør at man ikke kan bruge mere end 25.000 kr. pr rullende 30 dage. Det betyder f.eks. at man ikke kan overfører mere end det beløb til sine andre betalingskort igennem roger.ai. Er der nogen af jer der har oplevet det samme?

Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  16. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    Jeg har betalt ca 40.000 via Roger i en enkelt måned. Måske grænsen er sat ud fra kreditmaks på kortet?

17. Christianbp17

Christianbp17 VIP medlem

Beskeder:
    97
    272
    Point:
    53
    Det er den ikke, spurgte jeg nemlig ind til. Det ser ud til at være et specifikt problem med overførsel til andre KREDITKORT, f.eks. BN VISA eller BA MC. Det skulle ligge under en bestemt kategori, som er begrænset til 25.000, han fortalte at andre kategorier så som flybiletter osv er langt højere. Måske i nærheden af 80.000-100.000.

Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  18. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    Okay. Det er spøjst. Og lidt overraskende hvis Roger sender oplysninger vedr regningen videre til kortudsteder.

19. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Bumme lumme, så ramte man 200+ og status blev ændret med det samme. Skulle lige ha lidt points fra Nykredit og købte resten. Så røg DET stress væk....

Nu skal jeg så optjene point nok til at rent faktisk at kunne bestille de skide bonusbilletter....pis....stress igen!o_Oo_O;)

Henrik Olsen, Baadsgaard, Ali Taran og 7 andre "Synes godt om" dette.
  20. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    Tillykke :)

Jeg satser på at pointene til billetterne er i hus når målet er nået ;)

Henrik Olsen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side