Unibet har et standpunkt, til de tager et nyt - og hvis du planlægger at overføre midler fra dit SAS MC til Unibet, don't do it!
Jeg har spillet mine 100 kr. igennem (og nu op til flere gange), men pengene står fortsat på min Unibetkonto og samler støv. Modsat hvad jeg først blev oplyst, vil de nu kun udbetale pengene til det kort, som de er indbetalt fra. Dvs. SAS MC'et. Med den begrundelse at de skal "overholde" hvidvaskningsloven. Det vil jeg ikke (udbetale til kortet), fordi:
Har netop været i kontakt med SEB kundeservice, der desværre kunne bekræfte mig i min logiske slutning, at pengene vil blive betragtet som en tilbagebetaling, og at man derfor vil skulle svare det antal EB-point retur, som beløbet tilsiger. I mit tilfælde fik jeg 15 EB-point for at indbetale, men vil skulle afgive 413 EB-point ved en udbetaling til kortet.
Den eneste løsning Unibet tilbyder mig er at lade pengene stå på kontoen til MC'et udløber. Om 4 år...
Nuvel, jeg har fortsat tjent penge på at bette, men jeg er ikke villig til at betale med EB-point for at få dem ud. Fortsætter kampen mod Unibet! Lige et obs-punkt, hvis du overvejer at indbetale til en betting-udbyder. Studér deres T&C nøje!
Click to expand...