SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    At lægge penge ind på en betting-konto er altså en reel måde, at bruge sit kort og få point på. I og med der er et omsætningskrav, så tror jeg heller ikke betting-selskaberne har noget imod det. Hvis man vælger at spille dem igennem til 1,01 tror jeg endda betting-selskaberne bliver glade for dig som kunde.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Helt enig og derfor at jeg også mener den har en risiko for tab.
     
    Claus Heine, Henry, AaB_CPH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Vi ønsker bare ikke opfordringer til snyd og misbrug af de muligheder og kort som er interessante for det “flyvende folk”.

    Så gode tips og andet er meget velkommen :)
     
    Kristian, Claus Heine, SebastianBruun og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Mon ikke Bet365 lukker kontoen ret hurtigt, hvis man gør det flere gange?
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  5. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Skriv PM, hvis nogle vil have odds fidus
     
    AaB_CPH og Henry "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Og husk ikke at bruge Norwegian-kortet:

     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  7. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Er der nogen, der ved, om man kan "ændre" en allerede bestilt bonusrejse (til normal pris), så man får FlyPremium-rabat?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg syntes det ok at hjælpe hinanden med at optimerring af optjening af point. Men når vi leger med tanken om indsætte penge og hæve igen så bevæger vi os mod fusk. Og det kan koste os alle dyrt.
     
    PENSIONISTEN, alexanderln, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det vil jeg helt klart tro man ikke kan. Du må afbestille og booke en ny billet og i øvrigt sikre dig forinden, at der er billetter på Business (eller plus). Det er jo på disse billetter du får rabatten og de skal således være tilgængelige.

    Der er ikke tale om, at man booker economy og får upgrade til business. Der er snarere tale om, at man booker business, men får det til det tilsvarende antal point for en economy award-ticket.
     
    Senest redigeret: 23/1/18
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  10. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Det regnede jeg også med. Så det afføder et nyt spørgsmål:

    Jeg har booket en biz-billet uden rabat, og efterfølgende har jeg fået højere niveau i FlyPremium. Nu kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at nyde godt af den nye rabatmulighed.

    Der er bare ikke flere ledige pladser... men det bliver der selvfølgelig hvis jeg afbestiller min.

    Så nu til spørgsmålet: Kan jeg gå ud fra, at hvis jeg annullerer min reserverede plads, så bliver den umiddelbart frigivet, så jeg kan booke den påny? Eller kan jeg risikere, at den bliver “spist” af ændrede udbud af pladser, diamantkunder på venteliste eller lign.?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tror ikke der er nogen venteliste, men du risikerer at den bliver spist. Det kan også være heldig men der er ingen garantier
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Hmm... jeg tror jeg venter og ser det an. Der kan jo også ske at dukke flere pladser op, hvis der er andre der afbestiller.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kan du ikke skrive til guld/diamant mail og spørge om de vil ændre den (hvis du altså har EB-status)?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  14. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Unibet har et standpunkt, til de tager et nyt - og hvis du planlægger at overføre midler fra dit SAS MC til Unibet, don't do it!

    Jeg har spillet mine 100 kr. igennem (og nu op til flere gange), men pengene står fortsat på min Unibetkonto og samler støv. Modsat hvad jeg først blev oplyst, vil de nu kun udbetale pengene til det kort, som de er indbetalt fra. Dvs. SAS MC'et. Med den begrundelse at de skal "overholde" hvidvaskningsloven. Det vil jeg ikke (udbetale til kortet), fordi:

    Har netop været i kontakt med SEB kundeservice, der desværre kunne bekræfte mig i min logiske slutning, at pengene vil blive betragtet som en tilbagebetaling, og at man derfor vil skulle svare det antal EB-point retur, som beløbet tilsiger. I mit tilfælde fik jeg 15 EB-point for at indbetale, men vil skulle afgive 413 EB-point ved en udbetaling til kortet.

    Den eneste løsning Unibet tilbyder mig er at lade pengene stå på kontoen til MC'et udløber. Om 4 år... :confused: Nuvel, jeg har fortsat tjent penge på at bette, men jeg er ikke villig til at betale med EB-point for at få dem ud. Fortsætter kampen mod Unibet! Lige et obs-punkt, hvis du overvejer at indbetale til en betting-udbyder. Studér deres T&C nøje!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Jeg har fået afvist et par betalinger over 3000kr de sidste dage. En under 3000kr gik igennem. Der er nok kredit på kortet.

    Er de gået tilbage til den gamle grænse?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Der kan der godt være noget om. Bettingfirmaer er underlagt strikse antihvidvaskregler. Uden at kende den specifikke lovgivning, kan jeg ikk udelukke at der er andre måder at udbetale penge på, som stadig er indenfor lovens rammer, f.eks. overførsel til et kort i samme navn, NemKonto, el.lign. At tilbageføre til samme kort som der blev indbetalt med, er helt klart den nemmeste og sikreste måde for firmaet til at over loven. At det har en følgevirkning på pointoptjening er vel bare en uheldig konsekvens, men sådan er det med så mange regler, så jeg vil ikke bebrejde Unibet noget. Men rigtig godt at være opmærksom på, hvis man kan lide sine points!
     
    SebastianBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  17. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Det tror jeg har også ramt det.
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Formentlig spot on!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    En julegave blev returneret og ud for pesos opsparingen på BN app står der - (minus).

    Deres forklaringen om det skal være samme kort er vist lidt søgt, det er der ingen lovkrav om.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hvis du indbetaler med et nyt kreditkort vil du ofte kunne udbetale til dette. Din oprindelige indbetaling med SEB MC vil dog formenligt blive tilbageført til kortet.

    Det er standard ved langt de fleste bettingsider at man får sit indskud tilbage på kortet, mens gevinster derudover kan udbetales til en af de metoder der er brugt til indbetaling. (Så hvis du er vindende vil du de fleste steder ikke kunne få "gratis" points, da du får dine indbetalinger tilbage på kortet igen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side