SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,452
    Point:
    113
    Mon ikke dette gælder danske, europæiske sider. Bet365 lader dig sagtens udbetale til bankkonto fremfor at tilbageføre til det kort det er indbetalt fra.
     

    Attached Files:

    Luxury_Globetrotter og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Måske er der noget om snakken, eller også har jeg ramt mit 30 dages limit.

    Har dog lige kørt en igennem på 3001 dkk o_O
    Andre der kan bidrage?
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Så er jeg lige kommet over 200.000 EB point på det sidste års optjening. Lidt over halvdelen er ekstra-point optjent med kortet og køb hos partnere, der giver EuroBonus point.

    Nu skal jeg så finde ud af, om jeg kan bruge den fordel. Har jo læst mig til herinde, at det kan blive svært at finde billetter på Business.
     
    LasseBauer, Martin81, Calle77 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tillykke! Hvis du er fleksibel kan det sagtens lade sig gøre er min erfaring. Hvis du skal afsted på bestemte dage eller perioder, så kan det kræve planlægning.
     
    MortenS, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Mange tak for svar.

    Når jeg nu bor i Tyrkiet og skal styre et større projekt i Ankara, så kræver det jo også lidt koordination og planlægning.
     
    MortenS "Synes godt om" dette.
  6. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Hvis du er fleksibel er det MEGET nemt at finde billetter på business med SAS

    Her har du en liste med alt tilgængeligt PT.

    https://travelhacks.azurewebsites.net/Home/List
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    TRE DAGE MED DOBBELTPOINT PÅ DIT MASTERCARD PREMIUM

    Fra 2. til 4. marts 2018 får du tre dage med dobbeltpoint på alle køb med dit nye SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Det betyder, at du får helt op til 50 Ekstrapoint pr. 100 kr. mod normalt op til 25.2

    Du får pointene automatisk og behøver ikke tilmelde dig for at få dobbeltpoint på alle dine køb i perioden – gælder også alle evt. tilknyttede PointEarner.

    mc.jpg
     
    sunebuhl, Henry, Ali Taran og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Der står med dit nye SAS EuroBonus Mastercard Premium, betyder at det kun er for nye kunder?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Jeg har også fået mailen - og jeg har haft Premium-kortet fra begyndelsen - så jeg tror ikke, at man skal lægge så meget i ordet "nye".
     
    Henry, Frequie, MortenS og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg har lige tjekken min ind boks og jeg har også fået den samme mail, så jeg er enig med dig.
     
    Henry, MortenS og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  11. Abdullah

    Abdullah Medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    49
    Point:
    13
    ja men, slut med 3x point optjening ??? :eek:
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  12. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33

    En skam jeg lige har aftalt med hustruen, at vi skal spare. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Hvorfor har jeg ikke fået den mail!? :mad: Anyway, tak for deling af info. Laver straks en påmindelse i kalenderen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Har man ikke en aftale til man bryder den :D:D:D
     
    sunebuhl og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg skrev til Mastercard - for jeg har heller ikke modtaget mailen. Fik i dag dette svar (som jeg gerne deler med alle):

    Hej Henry

    Jeg ved ikke hvorfor du ikke har fået mailen, det kan være fordi dine indstillinger hos SAS evt. er ændrede, eller du ikke har accepteret at modtage nyheder og tilbud fra dem. Har du ikke åbnet de seneste tre mails du har modtaget fra SAS, har de ligeledes en politik om, ikke at "spamme" kunder med mails, og derfor kan du være undgået i denne udsending.

    MEN - Du er som premium-kortholder automatisk tilmeldt, og kan derfor også benytte dig af tilbuddet, dog skal du være opmærksom på vilkårene, som er de samme ved alle kampagner:

    Dobbeltpoint gælder ikke for kontanthævninger. Vær opmærksom på, at når du handler på nettet, så godkender du, at beløbet trækkes på dit kort, mens købstransaktionen først gennemføres på et senere tidspunkt. Det er den dato, hvor den økonomiske transaktion gennemføres, der er afgørende for pointtildelingen.

    Du får fra 2. til 4. marts 2018 30 Ekstrapoint pr. 100 kr. ved køb i danske kroner, 40 Ekstrapoint ved køb i udenlandsk valuta og 50 Ekstrapoint ved køb af flybilletter på sas.dk.

    Men undersøg endelig med din profil på sas.dk/eurobonus, om det er her den er gal i forhold til du ikke får nyhedsbrevet. Blot så du ikke går glip af de gode tilbud fremover heller.

    Rigtig god dag.

    Venlige hilsner
    SAS EuroBonus MasterCard
    KundeService
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Martin81 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  16. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Mange tak for viderebringelse af svaret. Jeg har tidligere været i kontakt med SAS og fået et lignende svar fsva. nyhedsbrevet. Og har derfor jævnligt vedligeholdt det “gale” på sas.dk/eurobonus. Men lige lidt hjælper det. Intet nyhedsbrev.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg er ikke helt sikker på, hvad der sker. Åbner altid nyhedsbrevene og har ikke fravalgt dem. Få også andre nyhedsbreve fra SAS - så det må være en svipser.
     
  18. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    havde vi ikke også en hel tråd her inde med alle de folk som pludselig ikke fik mails fra SAS. Det er vel bare endnu en udfodring SKIT skal bruge alt for lang tid, før de kan løse det
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. MrJensen

    MrJensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    71
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    I forbindelse med den kommende dobbelt-op kampagne, tænkte jeg, hvordan I timer trækket på SAS MC? Her tænker jeg både på via roger, betaling i butik og betaling på internetbutikker. Personligt har jeg oplevet det som lidt tilfældigt hvornår pengene trækkes på MC og jeg er derfor nervøs for at nogle betalinger ikke giver dobbelt..
     
    Rollercoaster, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  20. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Betaling på internet er vist svært at time. Pr. dansk lov må pengene først trækkes når varen sendes (og ikke når ordren placeres).
    Mener at køb i fysisk butik bliver bogført med valørdato hvor handlen foretages.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side