SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg har i mange år haft både EuroBonus Diners og EuroBonus Mastercard. Jeg har fået kortene, mens jeg boede i Danmark og beholdt dem, da jeg flyttede til udlandet. Det har virket fint. Jeg har brugt dem flittigt - så jeg er sikker på, at SEB bank har tjent godt på det.

    Jeg har tjekket kortbestemmelserne. Der står i punkt 2.2:
    Hvis du er bosiddende uden for Danmark, kan kortet af sikkerhedsmæssige årsager eventuelt blive sendt med kurer for din regning. For bosiddende uden for Danmark er det endvidere et krav, at betalingen er tilmeldt
    Betalingsservice (BS) – uanset korttype.

    Så de må betyde, at du også kan få kortet, når du bor i udlandet. Jeg gætter dog på, at det måske er en anden ansøgningsprocedurer.
     
  2. HenrikS

    HenrikS Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3

    Hej Jeg ligger omkring 250.000 points hvor jeg vil gætte på at ca 180.000 er på SAS og jeg er Diamond
     
    Christianbp17 og Henry "Synes godt om" dette.
  3. HenrikS

    HenrikS Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Jeg bliver lidt småskuffet over Fly Premium.

    Jeg generere omkring 250.000 points pr år, hvor de fleste er på SAS, så jeg burde kunne booke Business og betale SAS Go. Jeg ligger ihvertfald i den kategori

    Jeg har booket en rejse i okt 17 med familien til Californien til sommer jul 18 ( CPH-ARN-LAX SFO-CPH), og SAS kunne tilbyde mig to pladser i SAS Go og to pladser i SAS Plus. Så det vil sige at vi med to små børn også skal sidde to forskellige steder i flyet.

    Så denne benefit er mere salgsgas end villighed til at frigive reward pladser, og gøre det til en reel fordel for de mest loyale kunder.
     
    MortenS, Frequie, Claus Heine og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,196
    "Synes godt om" modtaget:
    3,966
    Point:
    113
    Meget enig. Nu har jeg flere gange forsøgt at booke IC ture både med lang og kort varsel, i og uden for højsæsonen. Hver gang det samme - der er ingenting - og hver gang er Diamant mailen total værdiløs og kan ikke hjælpe med noget.
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  5. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Enig. Med meget besvær lykkedes det dog at få to t/r til førsteprioriteten Boston på biz i oktober 2018, som vel må betegnes for højsæson? Det var dog også med daglig tjek af travelhack-siden, og billetterne blev bestilt første dag de blev frigivet.
     
    Michael Wahl, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  6. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Har samme kedelige oplevelse. SAS kaster ikke ligefrem om sig med bonuspladser. Hellere flyve med ledige sæder end at sælge dem til EuroBonus, synes at være devisen.
     
    Henrik Olsen, Michael Wahl, Offlyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Så lykkedes det også for mig... og det vel at mærke uden én eneste pointgivende flyvning de sidste 12 måneder.

    eb.jpg
     
    Christianbp17, MortenS, RasmusH og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Klasse - og god fornøjelse med øverste hylde. Care to specify i overordnede termer, hvordan du har høstet så mange uden flyvninger?
     
    Thorbjoern, MortenS, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvad synes i andre om den nye App? det "irriterer" mig, at man ikke kan bruge Touch ID, som "start"... og på en eller anden måde er det nye layout lidt mere rodet...
     
    Christianbp17, Henry og AaB_CPH "Synes godt om dette"
  10. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Enig. Håber at næste opdatering byder på en mulighed, hvor touch kan vælges som primær. Savner også at jeg kan sortere på indbetalinger, og at de laver en funktion, der løbende angiver forbrug ift. 15.000 kr. kontantloftet.
     
    Ulrik, Henry, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Power of shopping :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    I meget overordnede termer: 2 kreditkort fra hhv. SEB og Nykredit, begge med relativt højt kreditmaksimum, som jeg forsøger at udnytte mest muligt. Roger har været en rigtig god medspiller, selv om det ser ud til, at der ikke længere er så meget at hente hér. SEBs dobbelt- og trippelt-kampagner har jeg også haft stor glæde af.
     
    Christianbp17, AaB_CPH, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Det er værd at bemærke, at Nykredit kører med andre grænser på Roger end SEB. Jeg betalte fornyligt restskat på >35.000 via Roger med Nykredit-kortet.
     
    jtraveler, Christianbp17, MortenS og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Den er med i den nye opdatering - ihvertfald til ios
     
    Nj4220, Henry og AaB_CPH "Synes godt om dette"
  15. henrikpe

    henrikpe Medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    31
    Point:
    13
    Jeg syntes det var svært om jeg skulle tegne et Eurocard eller beholde Eurobonus kortet - jeg har nu valgt det sidstnævnte, og opgraderet til Premium.. Så må jeg se om det kan betale sig i points ;-)
     
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tidligere har det bedste været at have begge dele. Eurocards forsikring er lige blevet forringet - hvor den før var betinget af at din rejse var købt og betalt med et SEB udstedt kort, så skal rejsen nu betales med Eurocard eller en 'diners club rejsekonto', mener jeg det hed..
    Jeg tror du har taget det rigtige valg, hvis behovet er til et platinumkort, så udbydes det jo af flere banker, hvor forsikringen dækker uden at rejsen er betalt med kortet, og hvor der er loungebesøg inkluderet i priority passet (igen imodsætning til eurocard). Du går glip af ubegrænset besøg til aviator & aspire loungen, men de er efter min mening ikke så spændende at det gør meget forskel.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Kommer der ikke snart 3 raske dage med 3-dobbelt point på alle køb:p
     
    PeterA, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Forhåbentlig ikke, har lige fyldt vinskabet op.:oops:

    Edit: Sommervarmen fik mig til at overse at det primært drejer sig om SAS MasterCard, og sådan en sag har vi ikke i samlingen.
    Så kan det være ligemeget:(
     
    Senest redigeret: 25/5/18
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Det er bare en dårlig undskyld for ikke at købe mere :) Er med @Henry på den ide. Pga. sommervarmen har vi kun én flaske Rivesaltes 1956 tilbage :eek: Krise!
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Mja, mon dog - kapaciteten er i omegnen af 500 flasker..:cool:
     
    Henry og AaB_CPH "Synes godt om" dette.

Del denne side