Ikke nemt at opgradere ens Mastercard til Premium. Ringede til dem og bad dem om at gøre det manuelt da mit Nemid kun kan anvendes i min bank. Svaret fra dem var at så kunne jeg ikke få et Premium kort, well well - så sparer jeg da også de penge og må så bare bruge mit Wells Fargo hvor $ kursen er Nationalbankens middelkurs
Jeg kan heller ikke få en "tilbudsbjælke frem". Hverken i IE eller Firefox eller i Safari. Bum bum. What to do
Jeg havde det samme problem, men loggede ind ind helt normalt. Her klikkede jeg på billedet af mit MC og vupti, så kunne jeg opgradere. Man skulle tro, de havde været i lære hos SAS IT.
Det tog op imod 24 timer før det kom frem for mig. Og så virker det kun på returbilletter, i hvert fald interkontinentalt.. :-(
Sørme om der ikke lå et lille fint brev fra SAS Eurobonus i postkassen i dag. - det kan da kun være mit nye kort, det var hurigt, når man lige at tænke. Skuffelsen var stor da det bare var en advisering om ændring af vilkår pr 1/9
Man kan læse på den norske IF, at mange fik deres MC Premium kort i går med posten - ja ja, vi er blevet et uland med PostNord der ikke mener man kan sende breve imellem hinanden i et lille land som Danmark på under en uge!
Er lige blevet lidt forvirret: Jeg har søgt om at få mit "SAS Eurobonus Mastercard" opgraderet til et "SAS Eurobonus Mastercard Premium". Ser nu, at jeg får et nyt kort med et nyt konto nummer. Det havde jeg ikke lige forventet, men OK for mig. Men når jeg logger in på min konto på https://saseurobonusmastercard.dk/, ser jeg, at jeg nu har 2 kort. Det gamle og det ny. Og så mine spørgsmål: Betyder det, at jeg fremover vil have 2 kort? Skal jeg opsige mit gamle kort for at få det slettet? Betyder det, at jeg nu har fået mit kreditmax fordoblet (der er jo 100.000 max på både det gamle og det nye kort)?
Jeg lurede egentlig på det samme Ang. kredit max, så er 100.000 vel ikke grænsen. Du kan søge om højere hvis du ønsker, max 15% af årsindkomst..
Jeg var udsat for noget lignende med 2 kort i januar. - Pludselig modtog jeg et nyt kort med nyt nummer. MC forklarede, at der havde været svindel på hotel Intercontinental i Miami, hvor jeg havde boet i dec. Derfor udskiftede de det gamle kort. - Jeg havde således 2 aktive kort indtil jeg aktiverede det nye (brugte det første gang). Det gamle blev herefter slettet automatisk. - Jeg tror, at de bruger den fremgangsmåde for ikke at risikere, at en kortholder pludselig står uden kort.
Lækker detalje med at du boede på "Intercontinental Miami" Glemmer sjældent mine ophold på Intercontinental Mark Hopkins San Francisco - satme et lækkert hotel 360graders panorama restaurant og legendariske egg benedict! God dag!
Efter den nylige migrering af Eurobonus-systemet står der jo egentlig ens fulde saldo under "Point optjent de sidste 12 måneder". Tæller den så i forhold til Fly Premium, eller kan de godt finde ud af at regne med ens faktiske optjening over årene? Min saldo er f.eks. over 200.000 men de er optjent over en 2-3 år...