SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Nu kom point fra februar og bum så er ens niveau opdateret. :)
     
    Epedemic og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Samme her, så mindre stress ang. mit plus niveau... Men nu er der så en realistisk chance for at jeg kan ramme business over et år hvis jeg strammer ballerne samman.... Skal dog lige have bekræftet eeen gang for alle: Tæller det med hvis man køber ekstrapoint? For så ser det noget bedre ud, da mit mest optimistiske budget efterlader mig på ~85k point det næste år.... Og til prisen kontra belønning kan 15k point vise sig at være værd at købe (hvis de tæller!)
     
    PENSIONISTEN, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Ja, det skulle det gøre. Men for en god ordens skyld: Køb 1.000 point og tjek, at de går ind i beregningen af fly premium niveauet. Så er du helt sikker.
     
    PENSIONISTEN, Jeblin og Epedemic "Synes godt om dette"
  4. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Med den nedsættelse er det da næsten en no-brainer bare at købe de ekstra point så man rammer Business-niveauet - eller har jeg misforstået noget?
    Selv hvis man skal købe 60.000 point, så koster det 9600 SEK (~7000 DKK), men så "får" man jo samtidig en business retur billet (såfremt der er availability, hvilket jo selvfølgelig er det væsentlige problem...).
     
    Epedemic og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Det gør de. Og de opdaterer indenfor timer.
     
    Epedemic, PENSIONISTEN, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    JA! Jeg synes, det er sindssygt svært at finde availability på business, så jeg ved reelt ikke, hvor meget det er værd. Jojo, der er skam ledige pladser, hvis man kan rejser med ganske få dages varsel, men det er trods alt nok de færreste, de lige spontant snupper en tur over dammen.
     
    Steen_C, PENSIONISTEN, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Jeg kan simpelthen ikke logge i systemet for køb af point på sas.dk - fungerer det for jer?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Hos mig blev jeg hele tiden bedt om at logge på, men så fandt jeg ud af, at jeg bare skulle ignorere denne popup og så vælge 'køb point-menuen' for oven i skærmbilledet. Det virkede fint.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Oletjala "Synes godt om dette"
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    I den seneste mail fra SAS (16.marts) er der et tilbud langt nede i teksten :
    - Dobbelte point med SAS Eurobonus Mastercard, f.eks Premium Mastercard, 50 ekstra point pr. 100,- Tilbud 16marts - 26marts 2021 .... men der står ikke noget om tilmelding ??? som man plejer at skulle !!! .
     
    NielsC, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Den har jeg ikke lagt mærke til. Men med de pointsatser tyder det på, at køb på www.sas.dk giver dobbelt point.

    Nogen, som kan tjekke?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Det er kun ved køb på sas.dk - og der står ikke noget om tilmelding:

    DOBBELTPOINT MED SAS EUROBONUS MASTERCARD
    Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Ekstrapoint pr. 100 kr. (normalt 20), og med Mastercard Premium får du 50 Ekstrapoint pr. 100 kr. (normalt 25), når du booker og betaler rejsen på sas.dk. Tilbuddet gælder 16.-26. marts 2021.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Kommer den kampagne ikke en postgang for tidligt og for usynligt ?
    Når de sidste to ugers indefrosne feriepenge bliver udbetalt, så burde kampagnen køre med fuld drøn og fede typer i overskriften. Så burde der være mulighed for at trække nogle mia i den slunkne kasse.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Men det er desværre stadig problemet med exorbitante priser specielt på de lange ruter. Kigger på to forskellige ture til USA pt. Her ligger SAS konsekvent 2.000-2.500 over på alm bagerst i bussen billetter = 40-50% over LH/UA (endda med mulighed for at vælge E+ sæder uden gebyr) . Det kan end ikke 2x point kompensere for.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg har netop bestilt en opgradering af mit SAS Mastercard til et Mastercard Premium.

    Jeg gik ud fra, at der ikke var velkomstbonus på en opgradering af kort, men i dag kom der en mail om at jeg får 10.000 point efter tre køb.

    Er det mon en fejl, eller får man virkelig en velkomstbonus når man opgraderer også? o_O
     
    Henry og Offlyer "Synes godt om" dette.
  15. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Sådan. Gad vide hvor lang karensperioden er fra man nedgraderer til man opgraderer igen? Er noget usikker på om jeg forlænger næste gang. Taksten er lige pludselig dobbelt op til 1495/år. Jeg har ikke behov for status-point så værdi = 0.

    Så er der de ekstra point, det er lige på vippen at det kan betale sige. Og så selvfølgelig biz billetter til economy pris. Her ligger den virkelig værdi - men der er bare et meget sølle udbud af disse biz billetter
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det gav i hvert fald også velkomstbonus den gang kortet kom frem, og jeg opgraderede.
    I forhold til karansperiode kan jeg ikke huske om det var 12 eller 24 måneder, men det stod ret tydeligt i betingelserne sidst jeg kiggede.
     
    Peter Krogh Frausing, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Det er normalt med den bonus. Men normalt er det forskellen mellem velkomstbonus på almindeligt mastercard (3.000 point) og premium kortet (10.000 point). Altså 7.000 point. Men du er nu godt på vej med billige bonus billetter på plus / Business.
     
  18. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Husk også begrænsningen på forbrug på kr. 200.000 i forhold til optjening af EB point på det "alm. kort", hvor der ikke er begrænsning på premium.
     
    Erwin Lansing, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  19. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Tak - den er jeg obs på. Og det kan være det der knækker den til fordel for at beholde det.
     
    OIB og Henry "Synes godt om" dette.
  20. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Det er nu ikke den meddelse SEB selv kom med da jeg overvejede at opgradere for et par år siden. Her var beskeden at man fik 10.000 point for at opgradere.
     
    Peter Krogh Frausing og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side