Hvis der er, vil jeg ikke vide det. Brugte to timer fredag aften og tre timer lørdag formiddag.. ;-) (Bookede Milano i august og Athen i december) Brugte sas.dk almindelige lavpriskalender som inspirationskilde, da det ofte viste sig at FF priser (på GO) hang godt sammen med niveauerne på GO Light på sas.dk. (så dog kun på Europa. US må vente til næste FF kampagne.)
Inden den her kampagne startede havde jeg 1 rejse stående i min SAS profil. Nu ser den sådan ud: Verden jeg kommer!!!
ahhh lækkert tilbud! så bliver det vinterferie i Miami - 16K for 3 pax på Plus! Håber 45 min er nok i OSL på udturen
Man kan da håbe på noget signalværdi. Kære SAS, hvis I giver os nogle gode priser, vil vi rigtig gerne flyve med jer.
Nogen der hed hvor tit disse FF kampagner kommer? Ville meget gerne booke nogen oversøiske ture til efter nytår, men det er lidt langt ude i fremtiden allerede nu at lægge sig fast på datoer...
Prøv at skifte .dk ud med .se Det gjorde jeg, da jeg alligevel ville finde priser fra MMX og svinge med mit svenske AMEX - som et tilføjelse fremkom også "Visa månadskalender". Sverige, Altid Sverige
Så er den her, det vi alle har ventet på SAS og deres Friends & Family tilbud! brug password gotogate - plejer at være gode tilbud, at hente oversøisk på Plus, som GO/Plus i Europa - enjoy: FlySAS - V.I.P. booking vip.flysas.net
Kiggede på en AAR-HKG fra 1-5/3 2018 til 6K i Plus, så er nyt optjeningsår da skudt i gang med manér........ Nogen der er interesseret i en IF tur??? /DSGM
Nogen der har erfaring med om det er bedst at købe GO og så byde på en upgrade til biz eller om det kan betale sig at købe PLUS og byde på upgrade til biz? Sparer man nok point på den sidste version til at det er pengene værd for en plus billet?
Er det kun for mig at denne side driller helt vildt? Koden bliver afvist, datoerne er ikke opdateret, og SKIT laver i det hele taget spas med os?
Jeg tror SAS har ændret koden fordi fx. Peter Fox har offentliggjort den på facebook og postede den i fx. nogle åbne SAS grupper... :-(